تراکتور فینالیست شد
تراکتورسازی در دیداری دیدنی و پرگل توانست با نتیجه سه بر دو ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
کد خبر: ۳۵۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 31 December 2016
تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیمهای ذوب آهن وتراکتورسازی از ساعت ۱۴:۳۰ در اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تراکتور با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، مهدی رجب زاده(۸۷- محمدرضا عباسی)، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، محمد رضا حسینی و وحید محمدزاده.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری ، خالد شفیعی ، هادی محمدی ، محمد ایرانپوریان ، محمدرضا مهدی زاده(۷۲- محسن بنگر) ، مهدی کیانی ، محمد نوری ، کرار جاسم محمد ، محمد ابراهیمی ، سروش رفیعی(۷۱- مهدی شریفی) و فرزاد حاتمی.

 

ابتدا ذوب آهنی ها بازی و توپ را در اختیار گرفتند و نزدیک بود در دقیقه 4 احسان پهلوان ذوب آهن را پیش بیندازد که توپ به تیرک دروازه تراکتورسازی برخورد کرد.
 
گل اول ذوب آهن:در انتهای نیمه اول ذوب آهن با شوت احسان پهلوان توپ که به تیر دروازه برخورد کرد و اخباری نتوانست توپ را مهار کند تا بعد از طی شدن عرض دروازه، توپ وارد گل شود از تراکتور پیش افتاد.
 
(گل اول تراکتورسازی) دقیقه ۸۹ : ارسال ایران پوریان از راست با ضربه سر فرزاد حاتمی تبدیل به گل تراکتورسازی شد. 

(گل دوم تراکتور) دقیقه ۹۳: شوت سنگین ابراهیمی روی ضد حمله تراکتوری ها به گل دوم این تیم تبدیل شد. 


گل تساوی ذوب آهن دقیقه ۱۲۰: به دنبال خطای مدافع تراکتور سازی در درون محوطه جریمه، داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کرد. جری بنگستون این ضربه پنالتی را در آخرین دقیقه وقت های اضافی به گل تساوی ذوب آهن تبدیل کرد.

گل برتری و سوم تراکتور دقیقه ۱۲۲: محمد نوری در عین ناباوری در پشت محوطه جریمه در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و با یک ضربه والی زیبا گل سوم تراکتور سازی را به ثمر رساند.

 درگیری مرتضی تبریزی با بازیکن تراکتورسازی با کارت دوم زرد از سوی داور برای وی همراه بود تا این بازیکن از بازی اخراج شود.

تراکتورسازی با این برد باید در فینال مقابل نفت تهران قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :