نامه‌ای به امضای جمعی از خانوده های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این روزها در فضای این دانشگاه منتشر شده که حاکی از نگرانی این خانواده ها از آینده سیاسی فرزندان دانشجویشان در وضعیت مسموم و سیاست زده ی دانشگاه آزاد مشهد است.
کد خبر: ۳۵۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 30 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، این خانواده ها در این نامه سرگشاده خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور نسبت به عکس گرفتن رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در کنار عکس سران ممنوع التصویر فتنه در آستانه روز بزرگ ۹ دی ماه واکنش نشان داده و رونوشت این شکوائیه را نیز به مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاهها ارسال کرده‌اند.
 
جمعی از خانواده‌ها: نگران آینده سیاسی فرزندانمان در دانشگاه آزاد مشهد هستیم! 
 
 والدین نگران این دانشجویان که به هر دلیل اسامیشان منتشر نشده در این نامه همچنین خواستار ممانعت از ادامه تحصیل فرزندانشان در دانشگاه آزاد مشهد در صورت تداوم این روند شده‌اند.

متن کامل این نامه اعتراضی به شرح زیر است: 
 
بسمه تعالی
ریاست محترم دانشگاه آزاد _جناب آقای دکتر میرزاده
 
سلام علیکم  
 
ما خانواده های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شاهد هستیم که متاسفانه مسئولانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که دانسته یا نادانسته با حمایت آشکار و علنی از سران فتنه سعی در موجه سازی چهره سران فتنه و فتنه‌گران داشته و با سوء استفاده از جایگاه قانونی خویش بدون توجه به اقتضائات انقلاب و کشور برخلاف خواسته اکثریت دانشجویان و خانواده ها ، هر روز یک مساله کم اهمیت درجه چندم را در دانشگاه رقم میزنند .
 
در اخبار و رسانه ها شنیدیم ریاست دانشگاه در آستانه روز بزرگ ۹ دی ماه  با حضور در کنار عکس سران ممنوع التصویر فتنه قوانین و مقررات کشور را به سخره گرفته‌اند که جای بسی تاسف و تاثر دارد.
 
امروزه و در وضعیت اقتصادی نا بسامان جامعه و با وجود شهریه های گزاف و هزینه های بالای تحصیلی ، فرزندان خود را با هدف کسب علم و دانش راهی دانشگاه نموده ایم ، اما با وجود وضعیت مسموم و سیاست زده ی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، نگران آینده سیاسی فرزندان خویش هستیم ؛ ما فرزندان خود را راهی دانشگاه نمودیم تا در دامن اسلام و انقلاب تربیت شوند ، اما متاسفانه در دانشگاهی که مزین به پسوند اسلامی است ، هیچ بویی از اسلام ، انقلاب و آرمان های امام و رهبری به مشام ما نمی رسد که هیچ مدام اخبار تحرکات همسو با جریانات ضد انقلاب در فضای دانشگاه منتشر می‌شود.
 
 دانشگاه قرار بود مهد تربیت جوانان آینده ساز کشور باشد ؛ دانشگاهی که دغدغه تربیت فرزندان ما را ندارد و نه تنها در مسائل سیاسی که در مسائل مختلف فرهنگی مانند عفاف و حجاب و ... نیز محیطی نگران کننده و آلوده است ، چگونه می تواند فرزندان ما را به کمال و تعالی برساند؟!
 
ای مسئولان ذی صلاح به داد فرزندان ما در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برسید و چنانچه اقدامی نشود ما خانواده ها برای جلوگیری از تربیت جوانانی ضد انقلاب و ارزش های اسلامی ، چاره ای جز ممانعت از ادامه تحصیل فرزندان مان در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم.
 
جمعی از خانوده های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
8دی ماه1395
 
 
رونوشت :  
 
حجه الاسلام محمدیان مسول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار