رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ازتخصیص 90 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان سال جاری به متقاضیان طرح های خود اشتغالی در این استان خبردادوگفت: این طرح ها در مناطق محروم استان ایلام به ویژه نقاط روستایی اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منصور ملک حسینی اظهار کرد: تاکنون 74 میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب 503 طرح اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده و تا پایان سال 16 میلیارد ریال دیگر نیز به دارندگان طرح های خود اشتغالی متقاضی دریافت پرداخت می شود.
 
وی افزود: این طرح ها شامل پرورش آبزیان سرد و گرم آبی، زنبور عسل، مرغ بومی، انواع ماکیان (بلدرچین، شترمرغ، کبک، بوقلمون، اردک، غاز)، کشت گیاهان دارویی، دابستی کردن باغات انگور، قارچ خوارکی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی است.
 
سرهنگ ملک حسینی یادآور شد: این طرح ها در مناطق محروم استان ایلام به ویژه نقاط روستایی اجرایی شد و با انجام این طرح ها شرایط اشتغال برای 700 نفر از افراد جویای شغل فراهم شده است.
 
وی تاکید کرد: خدمات بسیج سازندگی سپاه استان در میزان تسهیلات پرداختی، طرح های ایجاد شده و همچنین میزان اشتغال زایی در مقایسه با سال گذشته از رشد چشمگیر 20 درصدی برخوردار بوده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار