رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور زمان برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس و کارتون حوزه علم و فناوری را روز 16 دی ماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم از 18 اثر برگزیده تقدیر به عمل می‎آید.
کد خبر: ۳۵۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 29 December 2016
فناوری

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهندس حمید کاظمی در حاشیه یکصد و چهل و نهمین جلسه کمیسیون شورای علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جشنواره عکس و کارتون در حوزه علم، فناوری و نوآوری افزود:  امسال برای دومین بار این جشنواره با اضافه شدن بخش‌های بین المللی، انیمیشن و فیلم کوتاه برگزار کردیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج علم و فناوری در کشور دانست و یادآور شد: معمولا ارتباط منسجمی میان حوزه علم و فناوری با جامعه و اقشار مختلف کشور وجود ندارد و زبان هنر بهترین وسیله ارتباطی در این زمینه است.

کاظمی مراسم اختتامیه دومین جشنواره کارتون و عکس را در روز پنج شنبه 15 دی ماه ذکر کرد و ادامه داد: در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزیدگان این دوره از جشنواره را در بخش‌های عکس، کارتون، انیمیشن و فیلم کوتاه دانست و اضافه کرد: در این مراسم 5 نفر در بخش عکس، 5 نفر در بخش کارتون؛ 5 نفر در بخش انیمیشن و 3 نفر در بخش فیلم کوتاه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار