فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس گفت: ملت ایران با حرکتی برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی، حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی 88 را به عنوان یکی از قله های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.
کد خبر: ۳۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 29 December 2016
 چالوس ما، سرهنگ جابر عسکری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می‌شود.
 
وی افزود: این روز نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده‌اند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس با بیان اینکه 9 دی روز حجامت جمهوری اسلامی بود، تأکید کرد: استکبار جهانیش از مدت‌ها پیش از فتنه 88 کار گسترده‌ای برای شناسایی و نفوذ در برخی از نخبگان کشور انجام داد و در روزهای فتنه پیوند ضد انقلاب، احزاب و گروه های منحرف سیاسی و برخی از نخبگان کشور با دولت های غربی در یک جبهه واحد نمایان شد.
 
عسکری با تأکید بر اینکه در این روز چهره همه عناصر و حلقه‌های انحرافی که در جریان فتنه موثر و نقش‌آفرین بودند آشکار شد، تصریح کرد: ملت ایران با حرکتی برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی، حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی 88 را به عنوان یکی از قله های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.
 
وی ادامه داد: حماسه 9 دی این باور را ایجاد کرد که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ظرفیت لازم را برای مقابله با چالش‌های پیچیده دارد و می‌تواند آسیب‌های داخلی و خارجی را ترمیم کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس در پایان از همه مردم چالوس خواست با حضور خود در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با ولی امر مسلمین جهان تجدید پیمان کنند.
برچسب ها: 9 دی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار