رییس هیات تیراندازی کرمانشاه:
رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: سالن تیراندازی اهداف پروازی این هیات که کار ساخت آن از ابتدای امسال آغاز شده برای بهره برداری به 10میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رضا نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سالن تیراندازی اهداف پروازی کرمانشاه در دهکده المپیک واقع شده و در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال آماده بهره برداری و افتتاح خواهد بود.
وی افزود: یکی دیگر از پروژه های ورزشی که امسال موفق شدیم آن را به بهره برداری برسانیم سالن تیراندازی در بخش تفنگ و تپانچه بادی بود که به عنوان دومین سالن تمام الکترونیکی کشور تجهیز و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
نظری خاطرنشان کرد: این سالن در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) بلوار طاق بستان قرار دارد و قابلیت میزبانی رقابت های بین المللی را نیز داراست.
رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در ادامه از فعالیت نزدیک به یک هزار تیرانداز در رشته های تفنگ و تپانچه بادی و اهداف پروازی خبر داد و گفت: حدود 220 نفر آن ها در رشته اهداف پروازی فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: 40 مربی آموزش دیده و 12 داور با درجه سه بین المللی نیز هم اکنون در استان فعالیت دارند.
نظری همچنین از هیات های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو و هرسین به عنوان فعال ترین هیات های تیراندازی استان یاد کرد و گفت: فعالسازی سایر هیات ها را نیز طی امسال و سال آینده در دستور کار خواهیم داشت.
وی در پایان یکی از بزرگترین مشکلات هیات تیراندازی استان را کمبود اعتبار و عدم حمایت مسوولان در زمان برعهده گرفتن میزبانی رویدادهای کشوری عنوان کرد و گفت:با وجود زیرساخت های خوبی که در تیراندازی کرمانشاه وجود دارد می توانیم میزبانی رویدادهای مهم کشوری را برعهده بگیریم اما به دلیل مشکلات مالی ترجیح می دهیم به سراغ این کار نرویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار