مربی کاراته شهر بیستون از درخشش کاراته کاهای این شهر تاریخی با کسب یک مدال طلا و یک نقره در رقابت های بین المللی جام ایران زمین که به تازگی در تهران برگزار شد، خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،علی چهری روز چهارشنبه اظهار کرد: مسابقه های بین المللی جام ایران زمین با حضور 9 تیم داخلی و خارجی به مدت 2 روز در خانه کاراته تهران برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق و پاکستان از جمله تیم های خارجی شرکت کننده در این رقابت ها بودند.
چهری ادامه داد: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با حضور نزدیک به 500 ورزشکار از کشورهای یاد شده و نفرات منتخب استان های مختلف کشور برگزار شد.
مربی کاراته شهر بیستون افزود: از این شهر تاریخی نیز 11 کاراته کا مجوز حضور در رقابت های جام ایران زمین را پیدا کردند که 2 نفر آن ها به نام محمدطاها چهری در وزن 48- کیلوگرم نوجوانان عنوان قهرمانی و محمدجواد حیدریان در وزن 26- کیلوگرم نونهالان مقام سوم را کسب کردند.
وی گفت: هادی نظری، نیما کیانیان، امیر رضا نصرتی، محمدحسین نظرخانی، سیما عظیمی، امیرحسین عظیمی، افشین احمدی، امیرحسین احمدی و مجید رحیمی دیگر ورزشکاران بیستونی شرکت کننده در این تورنمنت بین المللی بودند.
چهری خاطرنشان کرد: رقابت ها به واسطه حضور ملی پوشان کشورمان در رده تمامی رده های سنی و همچنین نفرات اصلی سایر کشورها در رده های سنی مختلف به جز بزرگسالان از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.
وی در پایان با قدردانی از حمایت های امام جمعه و بخشدار بیستون به خاطر حمایت هایی که از کاراته های این شهر انجام می دهند، گفت: مطمئن هستم در آینده نزدیک بیستون به یکی از قطب های کاراته کشور تبدیل و ورزشکاران ما حرف های زیادی برای گفتن در میادین مختلف جهانی و بین المللی خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار