مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس فارس گفت: با اجرای برنامه فاز هفت ارتباطات سیار و ایجاد تغییر در سامانه های تلفن همراه، مشکلات ارتباطی همراه اول در این استان به کمترین حد خواهد رسید.
کد خبر: ۳۵۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 27 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی اصغر روزگار، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این اقدام همسو با راه اندازی نسل سوم (3G) و نسل چهارم (4G) تلفن همراه انجام می شود که بهبود سرویس دهی به مشترکان این اپراتور را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: تعویض این تجهیزات که تاکنون 50 درصد آنها را دریافت کرده ایم به شکل منطقه به منطقه در حال انجام است و هم اینک در شهرک صدرای شیراز کار تعویض تجهیزات و همچنین بهینه سازی به طور کامل انجام شده است.
روزگار بیان کرد: تقاضای ما از شهروندان ساکن صدرا این است که در صورت مواجه شدن با هرگونه اختلال در شبکه همراه اول، از طریق تماس با 9990 با ذکر نوع مشکل و نقطه بروز اختلال همکاران ما را در جریان قرار دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات فارس گفت: با بهینه سازی و نصب سامانه های جدید، ظرفیت سرویس دهی به مشترکان نیز افزایش خواهد یافت و امکان برقراری همزمان ارتباط در یک منطقه بین تلفن های همراه با حذف اختلال هایی مانند در دسترس نبودن و قطع مکرر ارتباط، بیشتر خواهد شد.
وی افزود: البته وجود اختلال تا 72 ساعت در مناطقی که کار تعویض تجهیزات در آن مناطق انجام می شود، امری کاملا طبیعی است و پس از آن این اختلال ها دیگر وجود نخواهد داشت و در صورتی که شهروندان اختلالی را مشاهده کردند حتما از طریق شماره تلفن یاد شده اطلاع رسانی کنند.
روزگار افزود: می کوشیم تا با تقویت فرکانس های مجازی که شرکت مخابرات در استان از آنها استفاده می کند خدمات را با کیفیتی مطلوب به مشترکان ارائه دهیم، فرکانس هایی که هیچگونه آسیب و زیانی برای شهروندان نداشته و همه مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
روزگار ادامه داد: شرکت مخابرات استان فارس به هیچ روی از فرکانس های غیرمجاز برای ایجاد و تقویت زیرساخت های ارتباطی استفاده نمی کند.
این مقام مسئول، محور و ره نگاشت اصلی برنامه های پنج ساله شرکت مخابرات را مشتری مداری دانست و افزود: برای تحقق این امر علاوه بر ارائه خدمات مطلوب و به روز، به دنبال پاسخگویی آنی و سریع به مشتریان خود هستیم.
روزگار گفت: می کوشیم تا از مراجعه حضوری شهروندان به امور مشترکین برای دریافت خدمات جلوگیری کنیم و تمام خدمات را از طریق الکترونیکی و به شکل غیر حضوری ارائه دهیم.

جمع آوری 100 هزار خط تلفن مشترکان بدهکار در فارس
مدیر عامل شرکت مخابرات فارس در مورد جمع آوری تلفن مشترکان بدهکار به این شرکت نیز اظهار داشت: این شرکت مجاز است که به رغم میل باطنی خود، تلفن آن دسته از مشترکانی را که 6 دوره بدهی خود را پرداخت نکرده اند جمع آوری و سلب مالکیت کند.
روزگار افزود: از ابتدای سال 95 تا کنون حدود 100 هزار خط تلفن مشترکان بدهکار را جمع آوری کرده ایم و 34 هزار تلفن دیگر در نوبت جمع آوری قرار دارد.
وی، در مورد جا به جایی ساختمان امور مشترکین ارتباطات سیار نیز گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب تر و دسترسی همزمان مشترکان به ساختمان مرکزی شرکت مخابرات واقع در خیابان قصردشت، ساختمان امور مشترکین ارتباطات سیار از بولوار مدرس به ساختمان مرکزی این شرکت منتقل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار