مدیر کمیته شهرستان آبدانان؛
طرح مبارزه با سوء تغذیه کودکان نیازمند زیر پنج سال یکی دیگر از طرحهای حمایتی کمیته امداد بوده که هر ساله باهمکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها و با هدف توجه به سلامت غذایی کودکان دچار سوء تغذیه از سوی این نهاد اجرا ء می شود .
کد خبر: ۳۴۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 27 December 2016

 کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان آبدانان هم اکنون در قالب طرح تغذیه کودکان زیر 5 سال حمایت از 350 کودک نیازمند در این شهرستان را عهده دار است.

به گزارش تابناک ایلام
؛ علی جاسمی مدیر کمیته شهرستان آبدانان  بیان کرد : این نهاد هرساله با هدف رسیدگی به وضعیت بهداشتی و غذایی مددجویان و خانواده های آنها اقداماتی را انجام میدهد تا با این خدمات گوشه ای از مشکلات آنان کاسته شود .

وی تصریح کرد : از ابتدای امسال تا کنون در اجرای طرح تغذیه کودکان زیر 5 سال در این شهرستان بیش از 2 میلیارد و 625 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و ماهیانه بیش از 26 میلیون ریال صرف تغذیه این تعداد کودک نیازمند می شود.

مدیر کمیته شهرستان آبدانان تصریح کرد: طرح مبارزه با سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال هر ساله باهمکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان  و با هدف توجه به سلامت غذایی کودکان دچار سوء تغذیه از سوی این نهاد اجرا ء می شود .

جاسمی با بیان اینکه در اجرای طرح تغذیه کودکان زیر 5 سال بسته های خوراکی متنوعی تهیه و در اختیار خانواده قرار می گیرد  افزود : کودکانی که دراین مدت از لحاظ غذایی بهبود می یابند از طرح خارج می شوند و کودکان جدیدی جایگزین و وارد این طرح خواهند شد .

وی افزود: یکی از آسیبهایی که کودکان را در خانواده های ایتام و نیازمند تهدید می کند و از پیشرفت آنها جلوگیری می کند مشکل سوء تغذیه است که معمولا عدم تمکن مالی در خانواده های نیازمند باعث این آسیب می گردد .

جاسمی در پایان با دعوت از افراد خیر و نیکوکار برای مشارکت در این طرح افزود: مشارکت آحاد مردم به ویژه خیران و نیکوکاران اجرای طرح پیشگیری از سوء تغذیه را سرعت می بخشد ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار