سلام امینی:
نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلام گفت: با هر طرحی که وحدت مردم شهرستانهای استان را زیر سوال ببرد به شدت مخالفت خواهم کرد.
کد خبر: ۳۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 26 December 2016
نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلام گفت: با هر طرحی که وحدت مردم  وشهرستانهای استان را زیر سوال ببرد به شدت مخالفت خواهم کرد.
 
سلام امینی در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: باید آیتم های مختلف در طرح پیشنهادی  افزایش نمایندگان حوزه های انتخابیه  لحاظ شود.
 
نماینده مردم ایلام افزود: لازم است قبل از تصویب این طرح ،آیتمهایی از قبیل اقلیم وقرابتهای فرهنگی مردم که در این گونه طرحها تعیین کننده هستند مد نظر قرار بگیرد.
 
امینی ادامه داد: ارایه دهندگان طرح افزایش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به حساسیتها و دغدغه های مردم حوزه انتخابیه توجه نموده وقبل از تصویب هر طرحی به دقت آن رابعنوان یک پیوست مهم در نظر بگیرند.
 
سلام امینی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده با هرطرحی که تفرقه وانشقاق توده های مختلف مردم را  در پی داشته ووحدت استان را زیر سوال ببرد مخالفت خواهم کرد.
 
امینی با رد هرگونه اظهار نظری در خصوص این طرح تصریح کرد: این طرح بایستی بصورت کارشناسانه بررسی شود وطرحی را تایید وامضاء می کنم که تامین کننده منافع استان ومردم خوب آن باشد.
شایان ذکراست براساس طرحی که این روزها در فضاهای مختلف بر سر زبانها افتاده است عنوان گردیده که شهرستان  سیروان از حوزه شمالی منتزع وبه حوزه جنوب الحاق شود و نمایندگان حوزه جنوبی به دو نفر افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار