در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان گلستان،
در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه استان گلستان که به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد داوطلبان برتر استانی معرفی شدند.
کد خبر: ۳۴۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 25 December 2016
در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه استان گلستان که به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد داوطلبان برتر استانی معرفی شدند.

آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان گلستان با حضور مدیران ارشد استانی، داوطلبان و خیرین در سالن همایش اداره کل محیط زیست استان گلستان برگزار شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: داوطلبان برتر استان بر اساس شاخص های از پیش تعریف شده معرفی و تجلیل شدند که بر این اساس حاجی محمد بی باک از شهرستان بندرترکمن منتخب برتر در پروژه های داوطلبی، علی سرایلو از شهرستان مینودشت منتخب برتر در بین تشکل های فعال با جمعیت هلال امر ستان گلستان، یوسف آخوند سخندان از شهرستان بندرترکمن منتخب برتر خانه های داوطلبی، رضا دولتی نوده از علی آباد کتول و خانم صغری خواجه از شهرستان گرگان داوطلب برتر، سید حسین حسینی از شهرستان علی آباد کتول به عنوان حامی برتر، خانم شهلا ملک پور از شهرستان گنبد کاووس به عنوان عضو برتر، دکتر محمد علی شیبانی از شهرستان آزادشهر به عنوان پزشک برتر در کاروان سلامت و جناب آقای تاج محمد آذری صحنه از شهرستان آق قلا و محمد صفا قرنجیکی از شهرستان ترکمن به عنوان واقف برتر معرفی و تجلیل شدند.

امام جمعه موقت گرگان در این همایش گفت: در میان مخلوقات خداوند انسان با سایر موجودات تفاوت‌هایی دارد و تفاوت این است که انسان نمی‌تواند تمام نیازهای خود را تامین کند و ناچار است برای تأمین آن‌ها از انسان‌های دیگر هم کمک بگیرد.

حجت‌الاسلام قاسم لیوانی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در جمعیت هلال‌احمر خدمت می‌کنند بدون مزد این کار را انجام می‌دهند، اظهار کرد: دوری از عذاب، آمرزش گناهان، افزایش روزی، تقرب به خدا، محبوبیت نزد خدا و فرمانروایی در بهشت از اثرات خدمت به مخلوقات خداست.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان افزود: امام صادق (ع) فرمودند فردی که نیازهای نیازمندی را تأمین کند، خداوند برایش ۱۰ حسنه می‌نویسد و ۱۰ درجه رتبه او را بالاتر می‌برد و همچنین در روزی که هیچ پناهی جز پناه خدا وجود ندارد این فرد در پناه خدا خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از رئیس موکب گلستان در کربلای معلی و تیم امداد و نجات و درمانی جمعیت هلال احمر استان گلستان که برای خدمت رسانی در مراسم اربعین در کربلا حضور داشتندتجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار