رویداد تلخ فرهنگی روز در نصف جهان؛
تابناک: بدنبال انتشار اخبار مختلف از تنبیه بدنی معلمان و مدیران مدارس پسرانه در تازه‌ترین اخبار شاهد تنبه بدنی پسران ابتدایی شهید شیرودی حبیب آباد با شلنگ هستیم.
کد خبر: ۳۴۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 24 December 2016

تابناک اصفهان: بدنبال انتشار اخبار مختلف از تنبیه بدنی معلمان و مدیران مدارس پسرانه در تازه‌ترین اخبار شاهد تنبه بدنی پسران ابتدایی شهید شیرودی حبیب آباد با شلنگ هستیم.

طی چند سال اخیر به وفور شاهد انتشار عکس و فیلم های از تنبیه بدنی دانش آموزان پسر به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی هستیم.

کودکانی که مظلومانه زیر یاغی گری‌های مدیران و معلمانی بی رحمی قرار می‌گیرند که به دلیل قرار گرفتن  زیر فشارهای بد زندگی افسار زندگی را از دست داده اند.

شاید بسیاری معلمان مدارس پسرانه با دلیل قاطعانه اعلام می‌کنند بچه پسر را اگر کتک نزنیم که آرام سر کلاس نمی نشیند یا اینکه باید کتک زد و یا یک داد زد تا درس بخوانند و همین اعتقادی که شاید تنها شعاری برای معلمان در طی سالهای گذشته بوده است امروز به یک رویه کاری معلمان مدارس پسرانه درآمده است.

تنبیه بدنی که به کبودی بدن کودکان دانش آموزی منجر می‌شود تنها با اخطار، اخراج یا دریافت دیه از فرد متخلف قابل رفع نیست بلکه آن آثار روانی بدی که روی دانش آموز می‌گذارد یا خانواده فرد را درگیر می‌کند که باید در همان ابتدای راه با فرزندی مواجه شوند که یا از شدت ترس دیگر حاضر به ادامه تحصیل نباشد، یا از هر معلمی بهراسد یا اینکه منجر به آثار روانی در کودکانی شود که هیچ گاه جبران نشدنی است.

با مشاهده موارد زیاد از این نوع تنبیه هات لازم است که هر ساله از معلمان و مدیران مدارس تست سلامت گرفته شود و در صورت تائید سلامت روان و جسمی آنها اجازه کار به آنها داده شود.

مدیری که با شلنگ 20 دانش آموز خود را کبود کند هرچند سابقه درخشانی داشته است اما به طور قطع نیاز به یک بررسی موشکافانه ماجرا است، به طور قطع اگر هر ساله از وی تست سلامت گرفته می‌شد شاهد این دست از اتفاقات نخواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار