فرمانده انتظامي استان از کشف 300 کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک پليس "قزوين" و "فارس" خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سردار "مهدي محمودي"گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعاليت قاچاقچيان موادمخدر در جريان فعاليت تعدادي از سوداگران مرگ در يکي از استان هاي جنوبي کشور قرار گرفته و بررسي آن را در دستور کار خود قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: با اقدامات اطلاعاتي پليس اخبار و اطلاعاتي از حمل مواد مخدر به وسيله يک دستگاه کاميون از مناطق جنوبي کشور به دست آوردند.
فرمانده انتظامي استان بيان داشت: ماموران با بررسي لازم دريافتند راننده کاميون اين مقدار مواد را به طرز ماهرانه اي در خودرو جاساز کرده بود قصد انتقال آن به يکي از استان هاي کشور و تحويل به خريدار را دارد.
سردار محمودي بيان داشت: با دريافت اين اطلاعات، ماموران اداره عمليات ويژه پليس قزوين با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان لامرد  متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان قزوين با بيان اينکه در بازرسي از کاميون مذکور مقدار تقريبي 300 کيلوگرم ترياک در 30 بسته 10 کيلويي کشف شد، تصريح کرد: يک متهم در اين رابطه دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار