امام جمعه بدره :
امام جمعه بدره گفت:در جامعه اسلامی تا کنون مردم به ولی امر مسلمین لبیک گفته اند و از فرامین وی تبعیت نموده اند که رمز ماندگاری نظام نیز همین موضوع می باشد .
کد خبر: ۳۴۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 23 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید روح الله موسوی زمانی در خطبه های نماز جمعه بدره اظهارکرد: :بر خورد عادلانه  حاکم اسلامی با مردم از جمله حق والیان بر حکومت است ومنشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی رییس جمهوربیانگر حق مردم وپاسخگو بودن مسئولین است.

وی با انتقاد از تفاوت حقوق شهروندی در مناطق محروم ومناطق توسعه یافته  گفت : بیکاری جوانان ومشکلات آنان و تضییع حقوق هسته  ای  در برجام وایجاد خسارت بر بیت المال از مهمترین حقوق شهروندی هستند  که در فرامین بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری وقانون اساسی به خوبی ترسیم شده اند ولی این مسئولین هستند که از این اهداف عقب مانده اند.

خطیب جمعه بدره در ادامه با گرامیداشت  سالروز نهم دیماه اظهارکرد : این روز یوم الله ومقطعی تاریخی برای ملت ایران است که حاصل هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب وحضور وبصیرت مردم ولایت مدار  وحمایت آنها از جایگاه ولایت است .

ایشان با انتقاد از موضعگیری بعضی مسئولین استان وشهرستان  در خصوص این حماسه تاریخی گفت : متاسفانه مسئولین به جای اینکه قافله سالار وپیشگام در بر گزاری این یوم الله تاریخی باشند گویا از قافله مردم عقب ترند که باید پرسید چه چیزی باعث  بی توجهی مسئولین به اهمیت نهم دی ماه شده است و آیا در گرامیداشت این حماسه غیر از دفاع از جایگاه ولایت  ورهبری و ایستادگی بر مواضع انقلابی نظام چیز دیگری وجود دارد؟

حجت الاسلام زمانی موسوی نهم دی ماه را حادثه ای فرا جناحی  ومتعلق به همه مردم ولایت مدار کشور دانستند و با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه ، از مسئولین خواستند بیش از این مردم را نسبت به ولایت ورهبری ناامید نکنند  وهمگام با مردم بابصیرت وموقعیت شناس  در این مراسم شرکت نمایند .

حجت الاسلام زمانی موسوی درادامه سلسله مباحث هفتگی خود در زمینه سبک زندگی اسلامی وعوامل تاثیر گذار بر فرهنگ خانواده ها ، فضای مجازی واینترنت را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در این حوزه دانست واظهارکرد : باید فضای مجازی را مدیریت کرد که چه مقدار ما نیازمند استفاده از این فضا هستیم .

ایشان به استناد آیات قرآن بر توجه بیشتر به غذای روح وفکر خود  وعدم تبعیت از گام های شیطان  تاکید کرده واظهارکرد: جای قدم های شیطان و تلاش عامدانه دشمنان در جهت فروپاشی بنیان خانواده ها وتغییر سبک زندگی اسلامی  در محتوای فضای مجازی کاملا ملموس می باشد .

ایشان در پایان با گرامیداشت روز ملی ثبت احوال وتشکر از زحمت کشان این عرصه از مردم خواستند که  در بر نامه ها وسیاست های ابلاغی ثبت احوال مشارکت نمایند . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار