دبیر هیأت تکواندو استان قزوین گفت: یکی از برنامه‌های این هیأت کلنگ‌زنی خانه تکواندو و برگزاری یک دوره مسابقات در تمام رده‌های سنی است که این مسابقات در دهه فجر امسال با حضور چند استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، طیار تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت هیأت فعلی تکواندو استان قزوین اظهار داشت: این هیأت هشت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان مدال‌های رنگارنگی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هیأت فعلی تکواندو استان قزوین قابل قبول است، گفت: آمارها نشان می‌دهد که این هیأت در چند سال اخیر توانسته تکواندو را به عنوان یک قدرت در کشور مطرح کند و در بین هیأت‌های استان هم دومین هیأت برتر شناخته شود.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین اضافه کرد: این هیأت با رایزنی‌های صورت گرفته توانست مرتضی کریمی سرمربی اسبق تیم ملی را به قزوین دعوت کند و با حضور این مربی تکواندوی استان موفق به درخشش شود؛ در بخش بانوان هم از حضور فاطمه صفرپور استفاده می‌شود که به تازگی توانست عنوان بهترین مربی جهان را کسب کند.

تقی‌پور در ادامه به بخشی از مقام‌های تکواندوکاران استان قزوین اشاره کرد و گفت: در مسابقات کارگران کشور و در بخش مبارزه تکواندوکاران قزوینی مقام اول و در مجموع مقام دوم را برای این استان کسب کردند و در این مسابقات هم منفرد مربی برتر کشور معرفی شد.

 این مسؤول ورزشی با بیان اینکه فاطمه جعفری در بخش کاتا مقام اول جهان را کسب کرد، یادآور شد: در مسابقات تکواندوی کشوری و در رده سنی بزرگسالان که در مشهد برگزار شد، استان قزوین نایب قهرمان و تکواندوکاران خردسالان دختر در یزد هم قهرمان کشور شدند.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین از برنامه‌های آتی این هیأت خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های هیأت تکواندو کلنگ‌زنی خانه تکواندو و برگزاری یک دوره مسابقات در تمام رده‌های سنی است که این مسابقات در دهه فجر امسال با حضور چند استان برگزار می‌شود.

تقی‌پور با اشاره به مشکلات مالی هیأت تکواندو استان قزوین خاطرنشان کرد: برای مدال‌آوری در رشته تکواندو باید هزینه کرد و متأسفانه در قزوین که بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور است، هیأت‌های ورزشی از نبود حامی مالی رنج می‌برند و هیچ مسؤولی پیگیر این مسئله نیست.

وی مطرح کرد: برخی از مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان قولی مبنی بر اینکه اگر تکواندو‌کاران جزء سه تیم برتر کشور انتخاب شوند، این تکواندو‌کاران به یک دوره مسابقات خارجی اعزام می‌‌شوند که تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین با اشاره به آمار بیمه‌شدگان این هیأت بیان کرد: حدود 4 هزار تکواندوکار قزوینی بیمه هستند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

تقی‌پور ادامه داد: کسب مقام‌های برتر برای تکواندوکاران قزوین مستلزم حمایت مسؤولان استان است و حداقل انتظاری که هیأت تکواندو استان قزوین از اداره‌کل ورزش و جوانان دارد این است که اجاره بهای سالن تمرینات را دریافت نکند تا از دغدغه این هیأت کاسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار