فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 163 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در ادامه اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده در شهرستان میناب خبر داد و گفت: قاچاق پدیده‌ای مخرب در اقتصاد کشور است که باید با آن به جد برخورد شود.
کد خبر: ۳۴۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 20 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف 163 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس، میناب و یگان‌های ویژه و تکاوری استان، در ادامه طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.
 
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منازل و محل‌های دپو قاچاق سوخت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این مکان‌های آلوده پاک‌سازی شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه بیان داشت: ضمن شناسایی و تخلیه 450 مخزن و محل دپوی سوخت، 163 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق کشف و تعدادی از مخازن جمع‌آوری و مخازن غیرقابل انتقال نیز تخریب شدند.
 
ملکی با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه فروند شناور فعال در قاچاق سوخت و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و همچنین یک دستگاه خودروی سواری زانتیا نیز با دستور قضائی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش سوخت‌های کشف‌شده را سه میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: پلیس تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری خوب مردم محل‌های دپوی سوخت و کالای قاچاق را شناسایی و به‌صورت ریشه‌ای با این معضل و پدیده شوم برخورد کند.
 
وی با تأکید بر اینکه قاچاق پدیده‌ای مخرب در اقتصاد کشور است که بخش‌های مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هزینه‌های تولید را بالا می‌برد، ادامه داد: قاچاق کالا اقتصاد کشور را از نظر تولید، سرمایه‌گذارى، صادرات و اشتغال تحت تأثیر قرار داده و آثار مخربی بر آنها می‌گذارد که مهمترین راهکار مبارزه با آن افزایش هزینه‌های قاچاق برای قاچاقچیان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار