نخستین المپیاد ورزشی شهرستان ساری برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 19 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری نخستین المپیاد ورزشی شهرستان ساری گفت: ورزشکاران در ۱۳۸ رشته مختلف ورزشی به رقابت می‌پردازند و رقابت‌های المپیاد شهرستان ساری از اول دی ماه شروع می‌شود.
 
به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان اظهار داشت: تاکنون بیش از 200 نشست هماهنگی با معاونت‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان برای برگزاری المپیاد داشیم.
 
وی با بیان اینکه ورزشکاران در 138 رشته مختلف ورزشی به رقابت می‌پردازند افزود: رقابت‌های المپیاد شهرستان ساری از اول دی ماه شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با اشاره به حضور 72 هیئت ورزشی در این مسابقات گفت: 41 سالن برای آقایان و 31 سالن برای مسابقات بانوان ورزشکار تدارک دیده شده است.
 
نوسازی ناوگان حمل و نقل محمودآباد
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی محمودآباد گفت: ناوگان حمل و نقل همگانی شهر محمودآباد با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان نوسازی شد.
 
حمید صادقی گفت: در سال جاری 137 خودرو با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نوسازی شده و تنها هفت خودروی فرسوده این ناوگان نیز تا پایان امسال نوسازی می‌شود.
 
وی با اشاره به مشکلات ایستگاه تاکسی در محمودآباد گفت: در حال حاضر در شهر محمودآباد سه ایستگاه تاکسی وجود دارد که بر اساس نیاز سنجی‌های بعمل آمده عملیات اجرایی احداث چهار ایستگاه تاکسی و خیابان معلم جنب بانک کشاورزی از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد.
 
تدوین بانک جامع اطلاعات کاداستر
 
محمد حسن بهادر در نشست کارگروه تخصصی منابع طبیعی غرب استان با  اشاره به  عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران در حوزه کاداستر و منابع طبیعی در شش ماهه ابتدایی سال از رشد 50 درصدی جانمائی نقشه‌های محدوده محیط زیست در بانک جامع اطلاعات املاک و کاداستر خبر داد.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: 292 هزار و 227 هکتار از نقشه‌های منابع طبیعی دریافتی از سازمان جنگل‌ها جانمایی شد.
 
وی بیان کرد: بیش از دو میلیون هکتار از محدوده ثبتی استانی با رشد 50 درصدی در شش ماه امسال در بانک جامع کاداستر کشور درج و پیمایش شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار