در سال تحصیلی 96-97
دانشگاه معارف اسلامی از بین خواهران و برادران برای نیم سال اول سال تحصیلی 96 - 97 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۳۴۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها برای نیم سال نخست سال تحصیلی 96-97 از طریق آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد از میان خواهران و برادران طلبه واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.

مدرسی معارف اسلامی گرایش مبانی نظری اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش تاریخ و تمدن اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش انقلاب اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش آشنایی با منابع اسلامی (قرآن و متون)، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مدیریت فرهنگی، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش تبلیغ دین و توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مشاوره رشته‌هایی است که واجدان شرایط می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌نام و شرکت کنند.

متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در این دانشگاه باید التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوءپیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی‌صلاح و نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر مراجع ذی‌صلاح را دارا باشند.

حداکثر سن برای شرکت در مقطع کارشناسی ارشد از سوی مسوولان این دانشگاه 33 سال اعلام‌شده است و همچنین مدت‌زمان خدمت سربازی و حضور در جبهه، به سقف سنی افزوده می‌شود.

توانایی جسمی و روحی لازم برای تحصیل در دانشگاه متناسب با رشته انتخابی، عدم استخدام در هیچ‌ یک از ارگان‌ها و یا سازمان‌های دولتی، دارا بودن شرایط عمومی مدرسی معارف اسلامی با تأیید معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها از دیگر شرایط عمومی شرکت در این دانشگاه است.

قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، داشتن مدرک سطح دو حوزوی و اتمام پایه ده کتبی و داشتن مدرک سطح دو حوزوی از شرایط اختصاصی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی است.

داوطلبان واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به http://maaref.ac.ir و یا داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32110224 ـ 025 یا 32902612 ـ 025 تماس
بگیرند.

زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از 20 آذر تا 20 دی‌ ماه 1395 و کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 اردیبهشت 1396 در ساعات اداری به‌صورت حضوری، توزیع می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار