کد خبر: ۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 12 May 2015
هم‌زمان با هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر، کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر نکا در روستاهای محروم این شهرستان مستقر شده و به مناطق محروم خدمات‌‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعزام کاروان سلامت هلال‎احمر، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مناطق محروم توسط این جمعیت انجام می‌شود که در شهرستان نکا با اعزام گروه‌های مختلف به روستاها، خدمات درمانی و داروی رایگان در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: خدمات ارائه‌شده توسط این کاروان‌ها شامل تست فشار خون، قند خون، ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان است که با همکاری پزشکان، پرستاران و اعضای داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان انجام می‌شود.

حسین حیدری با اشاره به فعالیت‌های گروه داوطلبان هلال‌احمر، افزود: جمع‌آوری و هدایت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان از حوادث و سوانح داخلی و بین‌المللی و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به آسیب‎دیدگان از حوادث، سوانح و نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از جمله فعالیت‌های سازمان داوطلبان است.

وی بیان کرد: با استقرار کاروان سلامت در محل جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در روستاهای دورافتاده و محروم، افراد به‌صورت رایگان در این طرح معاینه‌شده و خدمات بهداشتی و درمان رایگان ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نکا بیان کرد: در این کاروان سلامت، پزشک داوطلب جمعیت هلال‌احمر کار خدمات‌رسانی را به اهالی مناطق محروم شهرستان انجام می‌دهد.

این مسئول با گرامی‌داشت هفته صلیب سرخ و هلال‎احمر، یادآور شد: فعالیت اعضای جمعیت هلال‎احمر، کمک به هم‌نوع و خدمت‌رسانی براساس کرامت انسانی است و برنامه‌های خدمت‎رسانی این نهاد نه تنها در طول این هفته بلکه در تمام روزهای سال در جامعه جاری و ساری است.

حیدری گفت: در هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر که از 18 تا 22 اردیبهشت‌ماه نام‌گذاری شده، برنامه‌هایی همچون دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه سلامت و تست قند خون، اعزام کاروان سلامت به مناطق روستایی محروم و ... در دستور کار ما قرار گرفته که انجام و در دست اقدام است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار