مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: هفته آينده 112دستگاه اتوبوس جديد در مشهد رونمايي خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 14 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی‌اصغر نیشابوری اظهار داشت: هفته آینده، 112 دستگاه اتوبوس جدید رونمایی و به ناوگان اتوبوسرانی مشهد تزریق خواهد شد. 100 دستگاه اتوبوس از این تعداد بنز 457 و 12 دستگاه دیگر اتوبوس اسکانیا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها با اعتبار 45 میلیارد تومان خریداری شده که تمام اعتبار آن توسط شهرداری مشهد تامین شده است.

نیشابوری ادامه داد: با توجه به اینکه هدف ما استفاده از نظرات شهروندان و مسافران در تصمیم‌گیری‌های کلان سازمان است بنابراین در زمینه نوع اتوبوس‌های خریداری شده از نظرات شهروندان استفاده کردیم.

وی بیان کرد: این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو 3 است و ذرات PL کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها تولید می‌کنند و سبب کاهش آلودگی هوا خواهند شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، صندلی‌های روکش‌دار مخمل، سیستم روشنایی مناسب و دیگر امکانات است. اتوبوس‌های خریداری شده دارای گیربکس اتوماتیک است که کمترین نوع آلایندگی را در مجموع گیربکس‌های جهان دارد.

وی در زمینه انتخاب رنگ اتوبوس‌ها نیز بیان کرد: برای خرید این اتوبوس‌ها روانشناسی رنگ انجام شده تا در سطح شهر سبب ایجاد نشاط و شادابی شهروندان شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به توزیع این اتوبوس‌ها در خطوط اشاره کرد و گفت: ملاک در زمینه توزیع ناوگان خطوط مختلف میزان تقاضای سفر است و این مهم از طریق تراکنش من‌کارت به دست می‌آید. از شهروندان درخواست داریم با پرداخت بهای خدمات از طریق من‌کارت جهت ارائه بهترین سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی را کمک کنند.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار