عضو شورای اسلامی استان قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی استان قم گفت: در شورای عالی استان‌ها اکنون طرحی در خصوص پاسخگویی مدیران به شوراها در دستور کار است.
کد خبر: ۳۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، علی قاسمی ورجانی در جلسه شورای اسلامی استان قم که در ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جلسات شوراهای عالی استان‌ها گفت: این شوراها هشت اجلاس را امسال برگزار کرده که در آن 23 طرح مطرح شده و 13 طرح هم در شورای عالی استان‌ها مصوب شد و طرح‌های مصوب شده به دولت و مجلس ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در اجلاس‌های شورای عالی استان مدیران ارشد کشور همچون رئیس جمهور، وزرا، رئیس مجلس و شهردار تهران حضور پیدا کردند و با حضور این مدیران مباحث مختلفی در شورای عالی استان‌ها مطرح شد.

عضو شورای اسلامی استان قم افزود: در شورای عالی استان‌ها اکنون طرحی در خصوص پاسخگویی مدیران کشور و استان به شورای عالی و شوراها در استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دستور کار است و این طرح در اجلاس آتی شورای عالی استان‌ها رای گیری می‌شود.

قاسمی با اشاره شورای حل اختلاف استان قم اظهار کرد: من به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در جلسات شورای حل اختلاف حضور پیدا می‌کنم، امسال 6 جلسه شورای حل اختلاف در استان قم برگزار شده و در این جلسات موضوعات مختلفی مطرح شده و تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: از جمله موضوعات مطرح شده در جلسات شورای حل اختلاف استان قم می‌توان به بحث آرامستان شهر جعفریه، آئین نامه رتبه بندی شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، نرخ گذاری سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی در شهر قم اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی استان قم افزود: چند ماه پیش در جلسه شورای حل اختلاف استان در خصوص افزایش نرخ اتوبوس تصمیم‌گیری شد که شهرداری طرح‌های تشویقی برای شهروندان قمی در نظر بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار