جسد مرد 47 ساله ای که شب گذشته در آببندان روستای حسین آباد بهشهر غرق شده بود، پیدا شد.
کد خبر: ۳۴۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱ 13 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  شب گذشته طی گزارشی به مرکز فرماندهی انتظامی و کلانتری بهشهر مبنی برغرق شدن مردی در آب بندان پرورش ماهی حسین آباد زاغمرز ، بلافاصله ماموران به منطقه اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
یکی از اعضای شورای اسلامی روستای فریمک نکا و از دوستان فرد غرق شده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : ' سید محمد رمضانی' شخص غرق شده در آب بندان زاغمرز 47 ساله متاهل و دارای دو فرزند است که اهل روستای فریمک نکا بوده است.
محمد محمدی افزود : روز گذشته برای تنظیم هواکشی آببندان با قایق موتوری به داخل آب رفته بود که با واژگونی قایق، در آب غرق شد و بعد از ساعت ها تلاش غریق نجات ، جسد وی پیدا شد.
 
وی ادامه داد: در همان دقایق و ساعت اولیه در تماسی که با نیروی انتظامی، اورژانس، غریق نجات و... برگزار شد ماموران در اسرع وقت در منطقه حاضر شدند و به بررسی موضوع پرداختند.
محمدی گفت : با توجه به اینکه قایقی برای گشت زنی در آببندان وجود نداشت و دسترسی به غریق نجات هم ممکن نبود ، با تماسی که با مسئول روابط عمومی هیات غریق نجات و غواصی مازندران انجام شد ، دو غواص بابلی و یک غریق نجات از بهشهر و گلوگاه برای کشف جسد به منطقه اعزام و گشت زنی را آغاز کردند که بعد از حدود 10 ساعت، جسد این فرد پیدا شد.
 
عضو شورای اسلامی روستای فریمک نکا، مهم ترین مشکل را عدم دسترسی آسان به قایق دانست و گفت : بعد از ساعت ها گشت در روستاهای همجوار در منطقه زاغمرز بهشهر، یک قایق تهیه کردیم که امیدواریم در چنین مکان هایی، قایق در دسترس باشد.
محمدی از فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر و جانشین وی و همچنین از رییس کلانتری 11 بهشهر و مسئول روابط عمومی هیات غواصی مازندران و عوامل غریق نجات که با تمام توان و تلاش، جسد این شخص را پیدا کردند قدردانی کرد.
وی گفت: به کمک غواصان، جسد این مرد جوان از آببندان پرورش ماهی از آب بیرون کشیده شد.
محمدی با بیان اینکه علت اصلی مرگ و موضوع در دست بررسی است؛ اظهارداشت: برای بررسی علت مرگ این فرد ، جسدش به پزشکی قانونی ساری منتقل شد.
استان مازندران دارای صدها آببندان به وسعت 17 هزار هکتار است که در زمستان آبگیری شده و در فصل کشاورزی برای آبیاری مزارع و نیز پرورش ماهی استفاده می شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار