رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 9 دی به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد که هر زمان ملت ایران به آن نگاه می‌کند افتخاری برای خود می‌بیند.
کد خبر: ۳۴۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 11 December 2016
نصرالله شفیعی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی اظهار داشت: اتفاقی که در سال 88 افتاد و به نام فتنه نام‌گذاری شد یکی از حوادث تلخ در عمر پربرکت نظام است.

وی اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر فراموش نکردن جریان فتنه، نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند که فتنه‌های دیگر نیز در راه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این تاکید رهبری بر فراموش نکردن کار فتنه‌گران، مسؤولیت ما را سنگین‌تر می‌کند تا هر سال به نحوی شایسته حماسه 9 دی را بزرگ بشماریم و در راستای نقش این حماسه در بصیرت‌افزایی جامعه تلاش کنیم.

وی با اعلام این که مقام معظم رهبری طی سخنانی در مقاطع مختلف، 22 گناه نابخشوده را متوجه فتنه‌گران سال 88 کرد، گفت: اگر فتنه‌گران صحبت‌های رهبری برای آنها ملاک بود باید دست از فتنه‌گری برمی‌داشتند.
 
شفیعی یادآور شد: قصد فتنه‌گران، ضربه زدن به نظام بود که برای این گناه بزرگ، نباید بخشیده شوند.

وی ادامه داد: رهبری به خواص که بخشی از آنها سال‌ها مسؤولیت‌های سنگین و کلیدی داشتند در جریان فتنه، نمره مردودی داد که دلیل آن تلاش این افراد برای تغییر نتایج انتخابات از طریق آشوب و لشکرکشی خیابانی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: جریان فتنه در سال 88 تا آخر سال ادامه یافت هر چند در عاشورای حسینی این سال، جسارت را به حد اعلاء رساندند و به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین کردند که با پاسخ محکم مردم به شکل خودجوش در روز 9 دی مواجه شدند.

وی بیان کرد: 9 دی به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد که هر زمان ملت ایران به آن نگاه می کنند افتخاری برای خود می‌بینند.

شفیعی بیان کرد: مردم استان بوشهر نیز در پرتو رهنمودهای ولایت فقیه و بصیرت‌افزایی با شرکت خودجوش در راهپیمایی 9 دی، خشم خود را از اقدام فتنه‌گران فریاد زدند به گونه‌ای که راهپیمایی‌های قبل از انقلاب در اذهان زنده شد.

وی با اعلام این که 9 دی متعلق به همه ملت ایران است و به جناح خاصی تعلق ندارد ادامه داد: کسانی که در انتخابات کاندیدای آنها نیز پیروز نشده بود در حماسه روز 9 دی شرکت کردند تا به هدفشان که همان حفظ نظام و دست آوردهای ارزنده آن است جامه عمل بپوشانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در حالی که تمام فاکتورهای جرج سورس که طراح انقلاب های رنگین در دنیا است برای از بین بردن نظام اسلامی ما به کار برده بود اما حماسه 9 دی سبب شد که تمامی توطئه‌های وی و هم‌دستانش در داخل و خارج از کشور نقش بر آب شود.

وی با اشاره به این که 9 دی بزرگترین روز شکرگزاری مردم ایران برای تداوم انقلاب است گفت: در مراسم این روز که به شکل گردهمایی در مصلای نماز جمعه بوشهر و از ساعت 10 بامداد برگزار می‌شود منوچهر متکی، معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت و وزیر اسبق امورخارجه کشورمان سخنرانی می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار