کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری با جوی به نسبت پایدار همراه خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مهدی آخوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برپایه آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، با ساکن شدن هوا و کاهش شدت وزش باد، روند افزایش نامحسوس دما را در سطح استان خواهیم داشت.
به گفته وی، تنها از اواخر وقت امروز تا صبح فردا /یکشنبه/ با توجه به گذر امواج ناپایدار، آسمان استان با افزایش ابر و در پاره ای نقاط، به ویژه ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی در خصوص بارندگی های چند روز گذشته یادآور شد: بیشترین میزان بارش برف استان مربوط به شهرهای معلم کلایه و آوج به ترتیب با 9 و 5 سانتی متر بوده است.
آخوندی، سردترین منطقه استان قزوین طی 24 ساعت گذشته را آوج با 7 درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و یادآور شد: این در حالی است که طی همین مدت قزوین با 7 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
وی یادآور شد: دمای هوای قزوین طی شبانه روز گذشته نیز بین 4 درجه سانتی گراد زیر صفر تا 7 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 10 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار