نماینده غرب گلستان:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از رفتار برخی از محیط بانان با مردم گفت : در حوزه انتخابیه بنده بارها شاهد رفتارهای غیرانسانی از سوی محیط بانان با صیادان بوده ایم.
کد خبر: ۳۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 07 December 2016
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از رفتار برخی از محیط بانان با مردم گفت : در حوزه انتخابیه بنده بارها شاهد رفتارهای غیرانسانی از سوی محیط بانان با صیادان بوده ایم.

به گزارش تابناک گلستان، دکتر  رامین نورقلی پور در تذکر شفاهی در صحن مجلس خود با انتقاد از رفتار برخی از محیط بانان با مردم گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید درخصوص برخی رفتارهای نامناسب محیط بانان با مردم پاسخگو باشد.

نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث رخ داده در حوزه انتخابیه اش از سوی برخی محیط بانان گفت: در سواحل شرقی دریای خزر برخی محیط بانان با صیادان محلی منطقه رفتارهای غیرانسانی دارند که آخرین نمونه آن مربوط به هفته گذشته می شود.

وی تصریح کرد : در جریان حادثه هفته گذشته محیط بانان ؛ جوان 24 ساله ای را که در دریا صیادی می کرد با اصابت گلوله مستقیم به شدت مجروح کردند که نمونه این گونه رفتارها بسیار وجود داشته و منجر به فوت هم شده است.

نورقلی پور با بیان اینکه گاهی محیط بانان با قایق های موتوری خود به بدنه قایق صیادی می کوبند، گفت : متاسفانه بدن صیادان در پره های موتور له می شود و جالب است که می گویند نهایتاً سازمان دیه فرد را خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: انتظار جدی داریم که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به این موارد رسیدگی کرده و اجازه تکرار این گونه برخوردهای نامناسب را ندهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه خسارت ناشی از یخبندان باغات 220 میلیارد تومان خسارت به باغات گلستان وارد کرده است، گفت: انتظار داریم دولت در مسیر جبران این خسارت ها گام بردارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار