سرمربی پرتغالی سابق تیم تراکتورسازی، پیشنهاد دیگر تیم تبریزی را برای سرمربی‌گری رد کرد.
کد خبر: ۳۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 06 December 2016
 تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی سابق تیم تراکتورسازی که جزو گزینه‌های هدایت تیم ماشین‌سازی قرارگرفته، پیشنهاد این تیم را رد کرد.

آنتونیو اولیویرا، فرزند تونی اولیویرا که به‌عنوان دستیار پدرش هم در تیم‌های مختلف حضور پیدا می‌کند، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد که باشگاه ماشین‌سازی شرایط خوبی ندارد و پدرش پیشنهاد ماشین‌سازان را رد کرده است.

تسنیم نوشت،اولیویرا در این پیام آورده است: «ما دوست داشتیم به تبریز برگردیم و دوباره با دوستان و هوادارانمان دیدار کنیم اما به نظر می‌رسد شرایط ماشین‌سازی خوب نیست. ما از تیم ماشین‌سازی تبریز پیشنهاد‌هایی دریافت کردیم اما فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم به تیم ماشین‌سازی کمک کنیم».

فرزند تونی اولیویرا در ادامه از حمایت مردم آذربایجان تشکر می‌کند و می‌افزاید: ما هیچ‌گاه حمایت‌های شما را فراموش نمی‌کنیم و شما را دوست داریم. ما تبریز را هم دوست داریم و هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهیم کرد».

با توجه به اتفاقاتی که در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی رخ‌داده، به نظر می‌رسد با جواب رد تونی اولیویرا، فرهاد کاظمی و یحیی گل محمدی گزینه‌های نهایی سبزپوشان دیار آذربایجان برای سرمربی گری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :