دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: متهمان فراری از کانون اصلاح و تربیت زاهدان توسط مراجع نظامی و انتظامی تحت پیگردند و حال سرباز زخمی شده توسط آنها رو به بهبود است.
کد خبر: ۳۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 04 December 2016

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد  اظهار داشت: شب گذشته سه نوجوان با نام‌های "ح. ع، ج. ن و م. م" با زخمی کردن یک سرباز و درگیری با افسر نگهبان از کانون اصلاح و تربیت زاهدان فرار کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه این افراد مددجویان زیر 18 سال کانون اصلاح و تربیت بوده‌اند، گفت: 2 نفر از آنها متهم به قتل عمد و یک نفر متهم به حمل و نگهداری 700 گرم مواد مخدر بوده و هنوز حکم محکومیت برای آنها صادر نشده و فعلاً در مظان اتهام هستند.

وی با اعلام اینکه تیمی ویژه شامل یکی از معاونین دادستان و بازرپرس برای بررسی و پیگیری این موضوع مشغول به کار شده، افزود: این تیم بلافاصله پس از اطلاع از فرار این مددجویان از کانون اصلاح و تربیت زاهدان بازدید کردند و تحقیقات لازم را از مامورین در محل کار و بیمارستان به عمل آوردند.

 موحدی‌راد تصریح کرد: در زمینه دستگیری این متهمان دستورات لازم به مراجع نظامی و انتظامی صادر شده است.

وی درباره سربازی که توسط این متهمان مجروح شده، بیان کرد: این سرباز که توسط یک شئ تیز مجروح شده بود، مورد عمل جراحی قرار گرفت و با توجه به بهبودی نسبی، در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تاکید کرد: مراجع نظامی و انتظامی استان با جدیت در تلاش هستند این متهمان را به سرعت دستگیر کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
یه خب راست نمی شنوی !!!!
یکی میگه اعدامی ! یکی میگه نوجوان ! یک میگه یکی نمیگه !! کی به کیه !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار