نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : تعلل شرکت های بیمه در پرداخت غرامت به باغداران خسارت دیده از برف اخیر در مازندران پذیرفتنی نیست .
کد خبر: ۳۳۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 02 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، عزت الله یوسفیان ملا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ان با اشاره به بازدیدش از باغ های مرکبات خسارت دیده ، افزود : انتظار است شرکت های بیمه هرچه سریع تر فرایند پرداخت ها را آغاز کنند تا کشاورزان از این پس رغبیت بیشتری برای بیمه کردن محصولاتشان بیابند.
وی گفت : بارش برف هفته گذشته و پیامد خاموشی سه روزه برق ، گاز و آب بعضی از مشترکان خانگی ، اداری و صنعتی ، خسارت های زیادی به بخش های مختلف زیرساختی شهری به خصوص کشاورزی شهرستان آمل زده و انتظار هم درچنین شرایطی حمایت کردن از کشاورزان است.
 
یوسفیان ملا افزود : باغدارانی که دارای بیمه محصولات زراعی بودند ، انتظار بود که بیمه گذار سریع تر وارد عمل شود و خسارتشان را پرداخت کند .
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : شرکت های بیمه در شرایط فعلی که کل زحمات یک ساله و درآمدهای کشاورزان ناخواسته دچار خسارت شده است ، نباید در پرداخت غرامت مشکل ایجاد کند و سبب شود دیگر کشاورزان برای بیمه کردن رغبتی نداشته باشد.
 
وی همچنین درخصوص خسارت هایی که بر اثر برف سنگین به خطوط انتقال برق شهرستان آمل وارد شد ، گفت : در دیداری که با مدیرعامل توانیر کشور داشتم ، درخواست اعتبار حدود 50 میلیارد ریالی برای روکش دار و کابلی کردن خطوط انتقال برق شهرستان آمل ارائه شد .
برفی که هفته گذشته به مدت پنج روز در مازندران بارید ارتفاع آن در بعضی مناطق شهری به حدود 70 سانتی متر و در مناطق کوهستان و ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر رسید.
برف سنگین سبب قطعی برق و گاز برخی از مشترکان در شهرستان آمل شده بود.
فرمانداری آمل خسارت وارد شده به بخش های مختلف این شهرستان را بیش از یکهزار میلیارد ریال اعلام کرد.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار