درمهمترین بازی از رقابت های لیگ برتر،تیم های صبای قم واستقلال تهران درورزشگاه یادگارامام قم به مصاف هم رفتند که این دیدار پربرخورد با2 گل به سود استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 01 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دیدار دوتیم از ساعت 16:20 دقیقه آغاز شد جایی که دوتیم برای رسیدن به رتبه های نخستین جدول کارسختی را پیش روی داشتند.
 
برای تیم صبا دراین دیدار حامد لک در درون دروازه قرارگرفت،حقجو،دیوسالار،دهنوی،سیف پناهی،امیری،ابطحی،فاطمی،امرایی ،عنایتی وحسن زاده بازی کردند.
 
رحمتی،رابسون،پادوانی،کریمی،مگویان،ابراهیمی،کریمی،جابرانصاری،رحمانی،علی قربانی و کاوه رضایی مردان منتخب منصوریان دراین دیدار بودند.
 
درنیمه اول و در دقایق ابتدایی این تیم استقلال بود که برتر از حریف نشان میداد،دقیقه 6 شوت محکم انصاری توسط لک مهارشد،دقیقه10 ضربه بازیکنان استقلال با برخورد به مدافع صبا به کرنر رفت،حملات پیاپی استقلال سرانجام نتیجه داد و در دقیقه 16 کاوه رضایی با یک شوت محکم توانست دروازه صبا وحامد لک را باز کند،دقیقه 28 شوت سنگین فاطمی با اختلاف کمی ازکنار دروازه رحمتی راهی اوت شد تابازی همچنان با تک گل رضایی دنبال شود.
 
دقیقه 33 ضربه ی کاوه رضایی روی یک فرار ازبین مدافعان صبا،با عکس العمل حامد لک دورشد،دقیقه 39 رضا عنایتی از زمین مسابقه اخراج شد،درادامه دوتیم موقعیت هایی را داشتند اما توپی ازخط دروازه ها رد نشد تا بازی با همان یک گل به سود استقلال در نیمه اول به پایان برسد.
 
درنیمه دوم این تیم صبا بود که بازی را هجومی آغاز کرد وبا ایجاد موقعیت هایی دروازه استقلال راتهدیدکرد،دقیقه 54 اخراج دیوسالار دومین بازیکن صبا دراین دیدارموجی از اعتراض های مربیان صبا را به همراه داشت،دقیقه62 ارسال حسن زاده با اختلاف ازبالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
 
دقیقه65 ارسال کاوه رضایی با ضربه سر انصاری به بیرون رفت،دقیقه 68 علی قربانی روی پاس جابر انصاری دومین گل استقلال را وارد دروازه ی حامد لک کرد،دقیقه 70 شوت رضایی با اختلاف ازبالای دروازه لک به بیرون رفت،دقیقه80 ضربه آزاد حسن زاده  با برخورد به مدافعین استقلال دور شد.
 
دقیقه 86 درگیری بازیکنان دوتیم به نیمکت ها کشیده شد وحواشی رابین دونیمکت ایجاد کرد تا بازی چندین دقیقه باتاخیر آغازشود،درپایان، بازی بادوگل به سوداستقلال به پایان رسید./ف
برچسب ها: برداستقلال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار