کرمانشاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از برگزاری آیین نکوداشت استاد «معصوم علی مسکینی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،غلامرضا ملکیان از برگزاری آیین نکوداشت استاد «معصوم علی مسکینی» در شهرستان هرسین استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در راستای معرفی و پاسداشت بزرگان فرهنگ و هنر و ادب استان برگزار می شود.

وی طرح اجرای این برنامه را محصول همفکری انجمن های سطح شهرستان هرسین دانست و افزود: خوشبختانه این برنامه با استقبال کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مواجه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از برگزاری چندین  نشست هماهنگی در سطح شهرستان و استان برای برگزاری این آیین خبر داد و تصریح کرد: این آیین در روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه امسال و با حضور جمعی از مسئولین و چهره های برجسته فرهنگی و هنری استان در محل سالن فرهنگ و هنر هرسین برگزار می شود.

ملکیان در پایان از برگزاری جشنواره استانی داستان نویسی در شهرستان هرسین خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این جشنواره  نیز فراهم شده است.

«معصوم علی مسکینی» از شعرا و نویسندگان معاصر و برجسته شهرستان هرسین است که از آن جمله آثار وی می توان به مجموعه «شباویز» که متشکل از غزلیات این شاعر هرسینی است اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار