رئیس هیأت فوتبال استان قم خبر داد
رئیس هیأت فوتبال استان قم گفت: 3 فوتسالیست قم برای همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های فوتسال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا برای نخستین‌بار با برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال قاره آسیا از سال 2017 برگزار می‌شود، ایران یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ایران در حال حاضر با کسب 12 عنوان قهرمانی در 14 دوره سپری شده از بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، پرافتخار ترین تیم قاره کهن به شمار می‌رود و بر همین اساس قطعا نخستین و اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در هر رقابت رسمی در سطح آسیا ایران خواهد بود.

رئیس هیأت فوتبال استان قم اضافه کرد: از سوی دیگر کسب مقام سوم رقابت‌های جام جهانی 2016 فوتسال در سال جاری به عنوان بزرگترین موفقیت تاریخ فوتسال ایران و آسیا در سطح جام‌های جهانی، مهر تایید دیگری بر اقتدار و توانمندی بالای فوتسال ایران در آسیا محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: رقابت‌های فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا برای نخستین‌بار از سال آینده میلادی برگزار می‌شود و به همین منظور برای آماده‌سازی تیم ملی در این رده سنی برنامه‌ریزی شده است و تا کنون بیش از پنج مرحله از اردوهای این تیم نیز به پایان رسیده است.

بهرامی بیان کرد: زمانی که اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی مراحل سوم تا پنجم تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد بازیکنان قمی در آن حضور داشتند تا اکنون که یک مرحله دیگر از تمرینات این تیم برنامه‌ریزی شده و بار دیگر شاهد حضور استعدادهای ناب فوتسال قم در اردو هستیم.

وی یاد آور شد: مراحل سوم تا پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال با حضور بازیکنانی از استان‌های تهران، قزوین، خوزستان، خراسان‌رضوی، قم، هرمزگان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، زنجان، لرستان و مازندران برگزار شد.

رئیس هیأت فوتبال استان قم تصریح کرد: اکنون از بین تمامی نفراتی که در آن مقطع به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شده بودند 23 بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی امید فوتسال ایران برای تمرین زیر نظر کادر فنی فراخوانده شده‌اند.

وی یاد آور شد: ما در مراحل قبلی اردوها چهار بازیکن ملی‌پوش در تیم ملی امید ایران داشتیم و برای اردوی جدید سه بازیکن از قم انتخاب شده‌اند و این نفرات یعنی مهدی فتح‌خانی، مهدی کبیری و سیدحسین رضوی در کنار دیگر نفرات مد نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

بهرامی عنوان کرد: اردوی جدید تیم ملی با حضور فوتسالیست‌هایی از خوزستان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، مرکزی، تهران، قم، خراسان‌رضوی، قزوین، مازندران و البرز به مدت سه روز به میزبانی کمپ‌ تیم‌هاى ملى فوتسال در تهران برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار