مدیر کل هواشناسی فارس به فعالیت سامانه بارشی در استان و تقویت رطوبتی این سامانه از سمت جنوب اشاره کرد و افزود: بارش های شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ از امروز تا فردا در استان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 26 November 2016
اداره کل هواشناسی فارس، آسمان استان را امروز، نیمه ابری تا ابری ، همراه با بارش باران در نیمه جنوبی و بارش پراکنده و مختصر باران، برف و تگرگ در نیمه شمالی ، رخداد مه و کاهش دید ، گاهی وزش باد و یخبندان شبانه به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی کرد.
 
به گزارش تابناک فارس:مدیر کل هواشناسی فارس به فعالیت سامانه بارشی در استان و تقویت رطوبتی این سامانه از سمت جنوب اشاره کرد و افزود: بارش های شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ  از امروز تا فردا در استان ادامه دارد.  
 
وی اظهار کرد: با ادامه فعالیت این سامانه، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آب گرفتگی معابر بویژه در نیمه جنوبی، شرق، مرکز و غرب استان وجود دارد.
 
جامع بیان کرد: به علت بارش باران در نواحی جنوبی و ریزش برف در نواحی شمالی و نقاط سردسیر و مرتفع و نیز کاهش دید به دلیل مه گرفتگی، و ایجاد لغزندگی معابر جاده های استان،   امکان اختلال در رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه ها وجود دارد.  
 
وی ادامه داد: کاهش قابل ملاحظه دما و یخبندان، پس از عبور این سامانه بارشی پیش بینی می شود.
 
 https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1395/09/06/1395090613480536693152510.png
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار