در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛
تیم فوتبال جوانان صبای قم در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور در خانه پذیرای تیم پدیده اصفهان است.
کد خبر: ۳۳۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 26 November 2016
به گزارش تابناک قم، هفته ششم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور و هفته اول از دور برگشت این مسابقات در دور گروهی امروز آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم صبای قم در سومین دیدار خانگی خود برابر نماینده استان اصفهان به میدان می‌رود.

صبای قم امروز از ساعت ۱۲ ظهر در حالی در ورزشگاه شهید حیدریان قم مقابل تیم پدیده اصفهان قرار می‌گیرد که در بازی پیشین خود در اراک با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم شهرداری اراک بازنده شد و به دنبال جبران مافات است.

شاگردان داوود عاصم آبادی در شرایطی در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول جوانان بار دیگر با پدیده اصفهان روبرو می‌شوند که در دیدار رفت در اصفهان موفق به شکست ۲ بر صفر حریف خود شدند.

صبا با توجه به کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در دور رفت در صدر جدول گروه خود قرار دارد اما از دست دادن پیروزی در ۲ بازی اخیر سبب شده فاصله امتیازات سایر تیم‌ها به صبا کاهش یابد و موقعیت این تیم در صدر، با تزلزل همراه شود.

صبا در هفته نخست این مسابقات در اصفهان به میدان رفت و پدیده این شهر را در خانه‌اش ۲ بر صفر شکست داد و سپس در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید حیدریان قم با ارائه یک بازی برتر ۴ بر صفر از سد تیم مس رفسنجان گذشت و صدر نشین شد.

آن‌ها سپس در شیراز برابر تیم شهید وفایی یک بر صفر به پیروزی رسیدند و این برد سبب شد صبا با حاشیه امنیت ۵ امتیازی در صدر قرار بگیرد اما صبا سپس در قم در مسابقه‌ای که در آن ۲ بر صفر از فجر پیش افتاد در ‌نهایت به یک امتیاز قناعت کرد و در ادامه در اراک ۲ بر یک به شهرداری این شهر باخت.

مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در گروه‌های مختلف به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می‌شوند تا در ‌نهایت چهره تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال ۹۶ مشخص شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار