قهرمان قمی کاراته جهان با بیان این که از ابتدای سال ۲۰۱۸ باید به دنبال کسب سهمیه المپیک باشم گفت: با دعای همه همشهریانم بوده که من توانستم مدال طلای جهان را کسب کنم.
کد خبر: ۳۳۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، امیر مهدی زاده اظهار داشت: هدف من این است که باز هم برای شهرم و کشورم افتخار کسب کنم و این توانایی را در خود می‌بینم که با حضور استاد دباغیان بتوانم در میادین جهانی و مهم‌تر از همه المپیک ۲۰۲۰ افتخار کسب کنم به طوری که از ابتدای سال ۲۰۱۸ باید به دنبال کسب سهمیه المپیک باشم.

وی افزود: من باید به این فکر باشم که ابتدا کسب سهمیه کنم و پس از آن باید در المپیک مدالی برای استان به دست بیاورم که برای ورزش استان ما تاریخی باشد البته درخواست من از مسئولان این است در زمینه حمایتی و رفع دغدغه‌ها اقدامی شود.

قهرمان قمی کاراته جهان گفت: خوشحالم که در شهری زندگی می‌کنم که مردم با مرام و معرفتی دارد. آن‌ها همیشه پشت من بوده‌اند و من را دعا کرده‌اند و من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و اطمینان دارم که با دعای همه همشهریانم بوده که من توانستم مدال طلای جهان را کسب کنم.

مهدی زاده بیان داشت: در مسابقات جهانی کاراته کار ساده‌ای نداشتم اما به لطف خدا همه چیز خوب پیش رفت و  پیش از مسابقات جهانی تمرینات بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته بودم و شرایط این طور ایجاب می‌کرد که از خانواده‌ام دور باشم.

وی عنوان کرد: در مسابقات جهانی، حریف سنتی من داگلاس برزیلی که در ۲ دوره قبلی مسابقات جهانی نیز رقیب اصلی من بود پیش از این که به نیمه نهایی برسد حذف شد در حالی که احتمال برخورد من و وی در نیمه نهایی زیاد بود با این حال سایر حریفان من هم نفرات خوبی بودند.

قهرمان مسابقات آسیایی اینچئون تصریح کرد: در فینال هم، حریف هلندی را با اقتدار شکست دادم و از این بابت خوشحالم. مسابقه من برابر جفری برنس از هلند به نوعی یک فینال انتقامی بود و با توجه به این که برنس پیش از این من را شکست داده بود انگیزه زیادی برای پیروزی بر وی داشتم و خوشحالم که پیروزی من در فینال، دل ملت ایران را شاد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار