برخورد نامناسب مأمور شهرداری و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی این روزها حرف و حدیث‌های فراوانی به همراه داشته و همین موضوع شهرداری را ناچار به انتشار اطلاعیه‌ای برای ارائه توضیحات کرد.
کد خبر: ۳۳۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، انتشار کلیپی از برخورد نامناسب و به‌دور از اخلاق یکی از مأموران مقابله با سد معبر شهرداری با دست‌فروشان این روزها در قم نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده و از دیگر سو انتقادات جدی متوجه مجموعه شهرداری شده است.

دیدن هزار باره صحنه برخورد نامناسب این مأموران با دست فروشان و متکدیان نه تنها نتوانسته مطالبات مردم در زمینه ساماندهی این افراد را محقق کند که حتی نتیجه عکس داده و این بار مردم حامی دست‌فروشان شده‌اند. این در حالی است که بنا به اعلام مسئولان تعدادی از این دست‌فروشان و متکدیان در پوشش فروش اجناس و یا تکدی‌گری مرتکب خلاف‌های گوناگون می‌شوند.

جلوه ناخوشایند اجتماع دست‌فروشان، سد معبر در پیاده‌روها و اطراف اماکن مقدس مثل حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و ایجاد درگیری‌های دسته جمعی در هنگام برخورد با مأموران مقابله با سد معبر سبب شده تا عزم شهرداری و نیروی انتظامی برای جمع آوری و ساماندهی دست‌فروشان و متکدیان به طور جدی دنبال شود.

انتشار فیلمی از درگیری مامور سد معبر شهرداری قم، اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم را ناچار به انتشار اطلاعیه‌ای درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پخش کلیپی از برخورد ناشایست فردی در فضای مجازی و در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به شهروندان توضیحات ذیل ارائه می‌شود.

1-رسالت اصلی شهرداری قم حفظ ارزش‌ها و احترام به شخصیت والای انسانی است از همین‌رو از هرگونه رفتاری که باعث خدشه‌دار نمودن حیثیت، شاًن و کرامت انسانی گردد به شدت مورد مذمت و نکوهش قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد گرفت.

2- پخش هرگونه فیلم یا کلیپی در فضای مجازی که هیچ‌گونه سنخیتی با عوامل خدوم و زحمت‌کش شهرداری قم ندارد نمی‌تواند وقفه‌ای در خدمت رسانی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ایجاد کند.

3- با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این فیلم مربوط به دی‌ماه سال گذشته بوده و در همان زمان با فرد مورد نظر برخورد قاطع، قانونی، به‌موقع و بدون هیچ اهمال و بی‌توجهی صورت گرفته و با ایشان قطع همکاری شده است.

4-جای تعجب است که بعد از گذشت یک سال با چه هدف و انگیزه‌ای تهیه‌کنندگان فیلم اقدام به انتشار این فیلم نمودند و شهرداری قم به‌زودی از منتشرکنندگان و فرد موردنظر در فیلم که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کردند شکایت می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار