مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با بیان اینکه روزانه 35 هزار زائر در چند روز اخیر جا به جا شده‌اند، گفت: تا به امروز به بیش از 150 هزار نفر از زائران حسینی در کشور عراق خدمات‌رسانی شده است.
کد خبر: ۳۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی‌اصغر نیشابوری در ارتباط با اقدامات سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در کشور عراق برای رفاه زائران اربعین حسینی اظهار کرد: اتوبوس‌های سازمان از 18 آبان ماه از شهر مشهد به سمت نجف اعزام شدند.

وی افزود: سرویس‌دهی اتوبوس‌ها به زائران حسینی نیز از روز 21 آبان آغاز شد و در طی چند روز اخیر با افزایش حضور زائران به‌صورت میانگین روزانه به 35 هزار نفر زائران در مسیر شوملی به نجف سرویس‌دهی شده است.

نیشابوری بیان کرد: با توجه به حجم بالای زائران در چند روز اخیر، سرفاصله زمانی اعزام اتوبوس‌ها را به یک دقیقه کاهش داده‌ایم و با توجه به اینکه زائران از شهرهایی همچون کوت عراق با تریلی به شهر شوملی آورده می‌شوند ظرفیت هر تریلی 3 اتوبوس است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد تصریح کرد: همکاران برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در دو روز گذشته تا 2 بامداد به سرویس‌دهی خود ادامه دادند و مجدد سرویس‌دهی را از 5 بامداد آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز به بیش از 150 هزار نفر از زائران حسینی توسط همکاران ما به‌وسیله 200 دستگاه اتوبوس خدمات‌رسانی شده و این خدمات تا 2 روز بعد از اربعین نیز ادامه دارد.

نیشابوری در ارتباط با برگشت زائران نیز گفت: تمام سعی ما این است که مشکلات زائران در مسیر برگشت را به حداقل کاهش دهیم و از همین امروز این آمادگی نیز برای برگشت مسیر نجف به شوملی وجود دارد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار