نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: افراد و گروهها در برهه کنونی باید با کنارگذاشتن اختلاف های ساده و بازی های رسانه ای، برای رفع مشکلات و از جمله قاچاق و بیکاری، به دولت راهکار ارائه دهند.
کد خبر: ۳۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبیین تلاشهای آمریکا برای برقراری تحریم های جدید علیه ایران افزود: حتی اگر دشمنان هر روز ما را تحریم کنند باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم و به خداوند متعال توکل داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم تقویت ایمان و توکل بر خدا در بین مسئولان و سیاستمداران کشورمان ادامه داد: شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه به فرمول ساخت موشک دست یافت.
وی اضافه کرد: دانشگاه ها، نخبگان و صنعتگران باید با اتحاد و همدلی و استفاده از اندیشیده های یکدیگر برای حفظ عزت کشورمان تلاش کنند.
خطیب جمعه یزد با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه انقلابی در مقابل تحریم ها و فشارهای دشمنان گفت: این روحیه را باید از حضرت زینب (س) بیاموزیم که در دشوارترین شرایط با ایستادگی و حفظ روحیه خود در صدد تلاش برای اثبات حقانیت امام حسین (ع) برآمد.
آیت الله ناصری افزود: روحیه انقلابی یعنی اگر همه دشمنان برای سست کردن دین و ایمان و دست کشیدن از انقلاب دست در دست یکدیگر دادند اجازه ندهیم به هدف خود برسند، چرا که الگوی ما حضرت زینب (س) است.
وی تصریح کرد: دشمنان در برهه کنونی به دنبال تلاش برای شکستن عزت و ایجاد حس درماندگی در ما هستند، از این رو نباید با دور شدن از منطق امام حسین (ع) به سمت آنها برویم و پذیرای بدترین نوع ذلت باشیم.
خطیب جمعه یزد تصریح کرد: برای جلوگیری از نفوذ دشمن و آسیبها از جمله مواد مخدر و بی حجایی باید ایمان در روح جامعه و اعمال و رفتار بچه ها تقویت شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار