استاندار مازندران گفت: وعده‌های دولت در مازندران به دلیل مشکلات مالی عملیاتی نشد.
کد خبر: ۳۳۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 17 November 2016
 فارس، ربیع فلاح پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه مازنداران، اظهار کرد: اعتقاد داریم که نمی‌توانیم با اعتبار دولتی تحول مناسبی ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استفاده کنیم، بخش خصوصی محرکی برای رونق است و تعامل مناسبی بین بخش خصوصی و دولت وجود دارد.
 
استاندار مازندران با اعلام اینکه پیگیری‌های مناسبی برای رفع دغدغه تولیدکنندگان مرکبات در دستور کار است، گفت: زمینه انتقال مرکبات مازندران به سایر استان‌ها پیگیری می‎شود و بحث خرید مرکبات پایان سال نیز به صورت جدی از هفته آینده انجام می‎شود.
 
این مقام مسؤول اضافه کرد: اگر بخواهیم برای توسعه صادرات حرکت کنیم باید تولید کننده مورد حمایت قرار گیرد و این موضوع بسته به تولیدکننده دارد، تولیدکننده استانی باید تولید صادرات محور را در دستور کار قرار دهد.
 
فلاح اضافه کرد: برای رفع موانع و تامین بسته‌های حمایتی تولید اقدام مناسبی در استان انجام شد و مازندران رتبه برتر در این ارتباط را در اختیار دارد.
 
وی با اعلام مازندران جزو استان‌های بود که در زمینه اشتغال رتبه برتر را در اختیار دارد، افزود: این موضوع نشان می‎دهد که خدمات فنی مهندسی حرف نخست در استان را باید بزند.
 
استاندار مازندران گفت: از ظرفیت فعالان این بخش نیز برای ارائه خدمات فنی در خارج از استان باید استفاده شود.
 
وی با اشاره به حضور گردشگران متعدد در مازندران، اضافه کرد: گردشگری ظرفیت صادراتی دارد، در برخی مواقع برای تامین نیازمندی‌ها گردشگران با کمبود امکانات مواجه می‎شویم.
 
فلاح با اعلام اینکه دولت‌ قول‌های زیادی برای رفع مشکلات در استان داده است، گفت: به دلیل مشکلات مالی برخی از وعده‌های دولت در استان عملیاتی نشد، پرداخت مشوق‌های صادراتی هم به دلیل هم مشمول کمبود اعتبارات در بخش دولتی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار