دبیرکمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی:
دبیرکمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸ تن از کالاهای قاچاق فاسد شدنی و غیر قابل مصرف در استان امحاء شده است.
کد خبر: ۳۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 16 November 2016
محمدرضا حسنی مقدم چهارشنبه شب در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به برگزاری کارگروه‌های پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگی و تبلیغاتی، اطلاعات و عملیات، اظهار کرد: همایش آشنایی با مفهموم قاچاق کالا و ارز ویژه ائمه جمعه، مبارزه با عرضه و فروش البسه دست دوم و آسیب شناسی طرح فروش سوخت به مرزنشینان نیز در هفت ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۸ تن از کالاهای قاچاق فاسد شدنی و غیر قابل مصرف نیز در استان امحاء شده است، افزود: ارزش ریالی این کالاها پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده که شامل لوازم آرایشی، انواع میوه، کیف و کفش بوده است.

دبیرکمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ۵۰ بازرسی از صنوف و اتحادیه‌های مرتبط با محصولات سلامت محور از ابتدای سال جاری در استان، اظهار داشت: همچنین ۳۰ بازدید از مراکز عرضه کالاهای سلامت محور انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هفت فقره پرونده کشفیات قاچاق بالای صد میلیون ریالی در استان تشکیل شده است، بیان کرد: همچنین ۹۸۳ پرونده کشفیات قاچاق کمتر از صد میلیون ریالی در استان تشکیل شده است.

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

حسنی مقدم با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۳۰۵ هزار و ۹۴۷ کیلوگرم برنج قاچاق در استان کشف شده است، گفت: ۲۰۲ هزار و ۹۴ کیلوگرم مواد خوراکی قاچاق نیز در این مدت در استان کشف شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۳ هزار و ۸۵۲ قلم لوازم بهداشتی قاچاق در استان از ابتدای سال جاری کشف و ضبط شده است.

دبیرکمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۴۵ هزار نخ سیگار نیز در استان کشف شده است، تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۷۸۵ مورد البسه قاچاق نیز از ابتدای سال در استان کشف شده است.

وی با اشاره به کشف ۳۳ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت و ۸۷۲ رأس دام در استان، عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۳۲ قوطی مشروبات الکی و ۴۴ هزار و ۴۹۲ قلم داروی قاچاق در استان کشف شده است.

حسنی مقدم ادامه داد: ۱۷۰ دستگاه موبایل، سه هزار و ۵۳۶ مورد لوازم خانگی و ۱۳۰ دستگاه دیش ماهواره نیز در استان کشف و ضبط شده است.

وی از توقیف ۲۹۱ خودرو حامل کالاهای قاچاق در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و تصریح کرد: ۹۴۸ متهم به قاچاق نیز در این مدت دستگیر شده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار