مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: براساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته، دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه استان به لحاظ عملکرد در سال 94 رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۳۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 14 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، مسعود بابایی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قزوین که به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد، به تفکیک رتبه دستگاه های استانی در سطح کشور پرداخت و افزود: ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران استان هر سه رتبه دوم کشور را کسب کرده اند.
وی اضافه کرد: اداره کل بیمه سلامت به همراه صندوق بازنشستگی نیز رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده اند.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی رتبه پنجم، بهزیستی رتبه هفتم، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به همراه بانک توسعه تعاون نهم، صندوق کارآفرینی امید رتبه دهم و صندوق بیمه روستائی و عشایری استان نیز جایگاه پانزدهم عملکرد را کسب کرده اند.
بابایی در ادامه گفت: کسب رتبه دوم کشور توسط دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه از هم پوشانی و انسجام مناسب بین این دستگاهها و تلاش بی وقفه مدیران مربوطه در انجام وظائف و خدمات رسانی به مردم حکایت دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین در ادامه با بیان اینکه 70 درصد بیکاری در کشور به مشکلات ساختاری از جمله ضعف مهارت در بین کارجویان بازمی گردد، اظهارکرد: این موضوع ضرورت تقویت آموزش های فنی و حرفه ای را به ما گوشزد می کند.
وی اظهارکرد: امیدواریم در سایه تعامل دستگاه های مختلف از جمله تامین اجتماعی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، تحقق اهداف مهارتی در استان را در راستای ایجاد فرصت های شغلی جدید شاهد باشیم.
بابایی در ادامه از مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست تا بنا به وظائف تعیین شده برای خود به اجرای برنامه های مناسب در حوزه های توانمندسازی معیشت محور، مقابله با فقر خوراکی و پوشش های بیمه های درمانی که مورد تاکید وزارتخانه است، توجه لازم را داشته باشند.
در این نشست، تقدیرنامه مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رتبه دوم عملکرد در سطح کشور به آنها اعطا و از خدمات حسین افشار مدیرکل سابق بهزیستی استان قزوین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار