معاون جمعیت هلال احمر اصفهان:
تابناک: معاون بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: داروخانه هلال احمر استان اصفهان همیشه در خدمت مردم بوده و مشکلات کمبود دارو را رفع می‌کند.
کد خبر: ۳۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد علیزاده پیرامون خدمات داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: داروخانه جمعیت هلال احمر همیشه در خدمت مردم بوده و مشکلات کمبود دارو را رفع می کند، بیمارن خاص همیشه با پیدا کردن دارو های خود مشکل دارند، داروخانه هلال احمر در زمینه تهیه این دارو ها با توجه به سابقه درخشانی که دارد خدمات خوب و بزرگی را انجام می دهد.

وی افزود: یک سری از دارو ها نه در استان و نه در کشور یافت نمی شوند که به این ها دارو های تک نسخه ای می گویند، داروخانه هلال احمر استان اصفهان به عنوان دومین مرکز تهیه دارو های خاص و تک نسخه ای در کشور، این دارو هارا مستقیم از خارج از کشور تهیه و در اختیار بیماران قرار می دهد.

معاون بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: بیماران خیلی از شهر ها برای تهیه دارو های خاص و تک نسخه‌ای خود باید به مرکز داروخانه هلال احمر استان اصفهان بیایند و این امر موجب صرف وقت و هزینه زیادی می شود، داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این راستا مجوز ساخت داروخانه در شهر ها و شهرستان های بزرگ و پرجمعیت را گرفته و به زودی در این مورد اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: خدمات توان بخشی شامل کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، اورتز و پروتز(دست و پای مصنوعی) است که جمعیت هلال احمر استان اصفهان از دوران دفاع مقدس تا کنون در این زمینه فعال بوده و یک مرکز جامع توان بخشی در هلال احمر این خدمات را با قیمت بسیار کم به هم استانی ها ارائه می دهد.

علیزاده بیان کرد: بحث آموزش های امداد و نجات بسیار حیاتی است، این مرکز با همکاری صدا و سیما که برنامه های زیادی را در حوزه آموزش امداد و نجات ساخته و پخش کرده، کلاس های آموزشی رایگان، پرتال جمعیت هلال احمر و شبکه های اجتماعی به آموزش امداد و نجات پرداخته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :