نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با قبول سومین باخت متوالی مقابل قهرمان آسیا، علاقه قمی‌ها نسبت به این تیم را کاهش داده است.
کد خبر: ۳۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 10 November 2016
به گزارش تابناک قم، پنجمین مسابقه خانگی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که نخستین‌ بار در این فصل سالن برگزاری بازی‌ها مملو از تماشاگران علاقمند به این رشته شد.

در چهار دیدار خانگی قبل یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم‌های فرش‌آراء مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، آذرخش هرمزگان و مس سونگون ورزقان سکوهای خالی سالن شهید حیدریان قم بدجور نگاه‌ها را به خود جلب می‌کرد و این نشان می‌دهد که قمی‌ها دیگر چندان علاقه‌ای به تیم شهر خود ندارند.

بی‌توجهی مسؤولان یاسین‌پیشرو به خواسته قمی‌ها

از یک سو عدم توجه مسؤولان باشگاه به علاقه فوتسال‌دوستان قمی مبنی بر حفظ بازیکنان شاخص بومی و جذب بازیکنانی قمی شاغل در دیگر تیم‌های لیگ برتری و از سوی دیگر عدم تبلیغات شهری بازی‌های خانگی این تیم و پخش نشدن بازی‌های نماینده فوتسال قم موجب شده تا تعداد تماشاگر کمی برای نخستین‌بار در فوتسال قم به سالن برگزاری مسابقات آمده و بازی‌های یاسین‌پیشرو را تماشا کند.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم با تاسیسات دریایی تهران یک مورد استثنایی بود که تماشاگران به واسطه حضور دو بازیکن شاخص فوتسال قم در تیم قهرمان لیگ برتر و قهرمان فوتسال باشگاه‌های آسیا، سالن را پر از تماشاگر کرده بودند و یقینا در بازی‌های خانگی بعدی یاسین‌پیشرو قم خبری از این تعداد تماشاگر نخواهد بود.

اینکه قمی‌ها دیگر همانند گذشته چندان تعصب خاصی به تیم شهرشان ندارند، جای نگرانی دارد و مسؤولان ورزش قم، به ویژه متولیان این رشته باید فکری اساسی برای این موضوع داشته باشند، زیرا بعد از بازی هفته نهم یاسین‌پیشرو قم با تاسیسات دریایی کمتر علاقمندی بود که از باخت خانگی این تیم در مقابل حریف ناراحت شده باشد و گویا چندان برای فوتسال‌دوستان قمی برد و باخت‌های یاسین‌پیشرو اهمیتی ندارد.

دومین باخت خانگی یاسین‌پیشرو قم در هفته نهم لیگ برتر

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به قضاوت محمود نصیرلو داور با تجربه فوتسال ایران در حضور بیش از دو هزار تماشاگر به میزبانی یاسین‌پیشرو در سالن دوهزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که طی آن تیم تاسیسات دریایی تهران موفق شد با نتیجه یک بر صفر یاسین‌پیشرو قم را شکست دهد و دومین باخت خانگی این تیم را رقم بزند.

در این دیدار علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که امسال برای نخستین‌بار در تیمی غیر از نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر بازی می‌کند و بعد از سا‌ل‌ها بازی در قم راهی دیگر تیم‌های لیگ برتری شده است، در شروع نیمه دوم با ضربه شوت از داخل محوطه جریمه با پای راست دروازه تیم یاسین‌پیشرو قم را باز کرد تا یاسین‌پیشرو با یک گل از حریف عقب افتاده و در جبران آن ناتوان باشد.

سومین شکست متوالی یاسین‌پیشرو قم برابر قهرمان آسیا

یاسین‌پیشرو بعد از باخت‌های هفته‌های هفتم و هشتم به تیم‌های مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز گام به این دیدار حساس گذاشته بود و امید داشت که در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال که برای نخستین‌بار در این فصل سالن شهید حیدریان قم را پر کرده بودند به سه امتیاز دست یابد اما با باخت یک بر صفر به قهرمان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اینگونه نشد.

البته شاگردان محمدرضا حیدریان در این دیدار شایسته باخت خانگی برابر تیم تاسیسات دریایی تهران نبودند زیرا در نیمه نخست این مسابقه دست‌کم باید سه بار دروازه حریف را باز می‌کردند و با پیروزی به رختکن می‌رفتند اما هر بار بی‌دقتی آنها در استفاده از موقعیت‌های گلزنی موجب ناکامی نماینده فوتسال قم شد.

هدر رفتن پنالتی ثانیه‌های پایانی و باخت خانگی مقابل قهرمان ایران

در نیمه دوم مسابقه نیز این تیم یاسین‌پیشرو بود که با حمایت هواداران خود بازی خوبی ارائه کرد اما بازی عجولانه و همراه با اشتباه بازیکنان یاسین‌پیشرو بعد از گل تیم حریف باعث شد تیم میهمان به خوبی جریان بازی را به نفع خود پیش ببرد و یاسین‌پیشرو هر چقدر حمله می‌کرد به گل نمی‌رسید.

این پایان کار نبود و در لحظاتی که یاسین‌پیشرو همچنان با پشتوانه تماشاگران خود بی‌وقفه به سمت دروازه تاسیسات دریایی تهران حمله می‌کرد، و حتی در ثانیه‌های پایانی صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم نیز شد اما این پنالتی را نیز به راحتی با بی‌دقتی میثم ایلانلو از دست داد تا بازی خانگی هفته نهم لیگ برتر را در خانه به مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی تیم تاسیسات دریایی تهران ببازد.

شکست مقابل تاسیسات دریایی تهران سومین شکست متوالی یاسین‌پیشرو قم بعد از باخت به تیم‌های مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز سه تیم بالای جدول بود و باعث شد موقعیت نماینده فوتسال قم در میانه جدول رده‌بندی بیش از گذشته از سوی تیم‌های پائین جدول تهدید شود.

قمی‌ها از باخت‌های یاسین‌پیشرو ناراحت نمی‌شوند

بیش از دو هزار تماشاگر حاضر در سالن شهید حیدریان قم اگر چه روی تک تک موقعیت‌های گل تیم یاسین‌پیشرو قم هیجان نشان می‌دادند و علاقمند به گلزنی نماینده فوتسال قم در این دیدار و گرفتن امتیاز از قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر فوتسال بودند اما جالب این است که کمتر تماشاگری بعد از این دیدار از باخت یاسین‌پیشرو قم ناراحت شد.

در هر حال هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی که یاسین‌پیشرو قم شایسته باخت خانگی به تاسیسات دریایی تهران نبود با ثبت سومین باخت متوالی، دومین باخت خانگی و چهارمین شکست در مجموع دیدارهای این فصل به پایان رسید و حالا باید نماینده فوتسال قم خود را آماده بازی‌های سخت‌تر در هفته‌های آتی کند.

یاسین‌پیشرو قم در چهار هفته باقی مانده از دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در دو دیدار خارج از خانه به میهمانی تیم‌های طرح و توسعه الوند قزوین و شهرداری ساوه برود و دو مسابقه خانگی دیگر با تیم‌های حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان انجام بدهد.

4 شکست یاسین‌پیشرو قم در 9 مسابقه لیگ برتر 

یاسین‌پیشرو قم در 9 هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در بازی خانگی هفته هفتم به تیم مس سونگون ورزقان و بازی خانگی هفته نهم به تیم تاسیسات دریایی تهران باخته و در میهمانی هفته‌های چهارم و هشتم نیز به ترتیب مغلوب تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز شده است.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در این فصل دو پیروزی در خانه خود مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و آذرخش هرمزگان و دو برد خارج از خانه در مصاف با تیم‌های مقاومت البرز و لبنیات ارژن فارس کسب کرده و یک تساوی با تیم فرش‌آراء مشهد در بازی خانگی هفته نخست لیگ هجدهم در کارنامه دارد.

رتبه هفتم شاگردان حیدریان در لیگ هجدهم و تهدید از سوی پائین ‌جدولی‌ها

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته نهم تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان با کسب 9 پیروزی متوالی و 27 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های 20 امتیازی مس سونگون ورزقان و 19 امتیازی حفاری اهواز در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

همچنین تیم‌های 18 امتیازی دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران در رده‌های چهارم و پنجم هستند و شهروند ساری با 14 امتیاز رتبه ششم را در اختیار دارد اما شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با چهار پیروزی، یک تساوی، چهار باخت، 21 گل زده و 24 گل خورده 13 امتیازی و در مکان هفتم جدول جای دارند و در صورت تداوم نتایج ضعیف خود از سوی پائین‌جدولی‌ها شدیدا تهدید می‌شوند.

در نیمه پائین جدول رده‌بندی تیم‌های 12 امتیازی فرش‌آراء مشهد، 11 امتیازی شهرداری ساوه، هشت امتیازی لبنیات ارژن فارس و مقاومت البرز، چهار امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و آذرخش هرمزگان به همراه تیم سه امتیازی طرح و توسعه الوند جای دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار