مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد از اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای خبرداد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 22 تا 27 آبان جاری در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 10 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی آقا افضلی در جمع خبرنگاران استان توسعه فرهنگ مهارت آموزی، اطلاع رسانی، تبیین نقش و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف با آموزش های مهارتی را از اهداف اجرایی این طرح بیان کرد.
وی یاد آور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت 7 صبح تا 18 عصر از مراکز دولتی فنی حرفه ای دیدن کنند وبا حرفه ها، امکانات و تجهیزات این اداره کل در راستای توانمندسازی و ارتقا، مهارت متقاضیان از نزدیک آشنا شوند.
آقا افضلی تصریح کرد: طرح بازدید همگانی فرصتی خوبی برای افزایش ارتباط سازمان آموزش فنی و حرفه ای با مخاطبان است و در این طرح بازدید برای عموم مردم آزاد است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد تعداد مراکز فنی حرفه ای دولتی استان را 16 مرکز بیان کرد و گفت: اکثر شهروندان با رشته های فنی وحرفه ای و مهارت آموزی در این سازمان آشنا نیستند که به همین دلیل طرح بازدید همگانی اجرا می شود.
در نیمه نخست امسال دو میلیون و 815 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در دو بخش خصوصی و دولتی در استان یزد ارائه شده است.
از این تعداد یک میلیون و 765 هزار نفر ساعت در بخش دولتی و مابقی در آموزشگاه های فنی حرفه ای غیردولتی برگزار شده که یک میلیون و 910 هزار نفر ساعت بانوان و مابقی ساعات آموزش به مردان بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار