در محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل، به انعکاس بازتابی از افکار ، خواسته ها وصحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازند. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع اخبار کوتاهی است که بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۳۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 08 May 2015

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل، به انعکاس خواسته ها و صحبت های محفلی اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع اخبار کوتاهی است که بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.


شورا یا چاله میدان؟

در محافل گفته می شود مگر شورای شهر اردبیل چاله میدان است که باید پلیس برای جلوگیری از درگیری اعضای شورای شهر و اراذل و اباش طرفدار آنها هر از چند گاهی به ساختمان شورا نیرو اعزام کند؟


سفیر اسبق دوباره کاندیدا می شود؟

به دنبال حضور سفیر اسبق ایران در باکو در همایش حزب ندای ایرانیان و سخنرانی او ، در محافل سیاسی اردبیل این سئوال مطرح است که آیا این سفیر اسبق بار دیگر شانس خود را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس می آزماید یا خیر؟


یواش برو ما هم برسیم!

شنیده می شود ادعای یکی از کاندیداهای احتمالی در مورد قدرت رقابت یکی از شهرستان های استان با منطقه آزاد دبی در آینده نزدیک !!! به یکی از جک های روز اهالی آن منطقه تبدیل شده است. برادر محترم خودباوری چیز خوبی است اما "یاواش برو ما هم برسیم"!


حامیان خودجوش فیس بوکی

گفته می شود حامیان خودجوش نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در فیس بوک صفحه ای بنام حامیان وی منتشر کرده اند.


دلیل رشد قلیان سراها

در محافل گفته می شود رشد روز افزون تعداد قلیان سراها و کافی شاپ ها در اردبیل و به ویژه خیابان ساحلی و جاده سرعین تعجب آور است. مردم معتقدند دو عامل بیکاری و کمبود مراکز جایگزین تفریحی اصلی ترین عامل رشد قارچی قلیان سراها در اردبیل است.


حالا نوبت نمایندگان است

در محافل رسانه ای گفته می شود حالا که رئیس جمهور لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل را امضاء کرده است، حالا نوبت نمایندگان استان است که تصویب این لایحه سرنوشت ساز را در مجلس پیگیری کنند.

آگاهان سیاسی معتقدند تصویب نشدن لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در مجلس به معنای مرگ سیاسی نمایندگان کنونی خواهد بود.


شورای اردبیل پاسخگو باشد

در محافل گفته می شود چرا اعضای شورا شهر اردبیل ادوار مختلف به احداث پروژه های تجاری بدون پارکینگ در مناطق پر ازدحام شهر اردبیل رای داده اند تا امروز این همه گرفتاری برای مردم و مغازه های اطراف ایجاد شود؟


پل مکانیزه حافظ

در محافل گفته می شود با توجه به مشکلات پروژه پل عابررو مکانیزه حافظ ، بهتر است حالا که اعضای شورا و شهرداری از پس این طرح نه چندان مهم بر نمی آیند بهتر است قید در مورد توانمندیهای خود برای مورد اجرای به موقع پروژه بزرگ پل روگذر ایستگاه سرعین حساب بی خود باز نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار