با تلاش ماموران نیروی انتظامی
با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه این فرد، مشخص شد که وی با همدستی همسر و برادرش نسبت به تهیه و توزیع مواد افیونی اقدام می کند.
کد خبر: ۳۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 08 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در شهرستان کرج و دستگیری 3 نفر در این رابطه خبر داد.
سردار علی کامرانی صالح گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در استان البرز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت ( م ) در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین فعالیت دارد، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه این فرد، مشخص شد که وی با هم‌دستی همسر و برادرش نسبت به تهیه و توزیع مواد افیونی اقدام کرده و این مواد را در منزل خود در یکی از مناطق کرج مخفی کرده است.
کامرانی صالح ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه این افراد و پس از حصول اطمینان از حضور متهمان در این محل، شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافل‌گیرانه هر 3 متهم را دستگیر کرده و در بازرسی از این مکان مقدار 18 کیلوگرم مواد مخدر هرویین ، مبلغ 85 میلیون ریال وجه نقد و تعداد 3 دستگاه خودرو کشف کردند.
گفتنی است: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار