مسعود رضایی به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۳۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 06 November 2016
مسعود رضایی به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان معرفی شد.

به گزارش فارس،طی مراسمی با معرفی مسعود رضایی به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان، از زحمات سید سعید موسوی تقدیر شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه عملکرد اشتغال در استان در سال گذشته 37 هزار و33 فقره تسهیلات پرداخت‌ شده است، اظهار کرد: 28 هزار و 821  فقره معادل 87 درصد پرداختی‌ها مربوط به بخش کشاورزی می‌شود.

سید سعید موسوی با بیان اینکه 10 هزار و 484 میلیارد ریال اعتبار در استان همدان سال گذشته داشته‌ایم، افزود: 5 هزار و 317 میلیارد ریال معادل 51 درصد را بانک کشاورزی پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه زمانی که استان آمدم سرانه سپرده کارکنان استان 12 میلیارد بود که در مدت کوتاهی به 15 میلیارد ریال رسید، افزود: سرانه سپرده کارکنان 24 درصد رشد داشته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه مطالبات به دلیل خشکسالی و مشکلات مالی مردم از 929 میلیارد به یک‎هزار و 100 میلیارد رسیده است، افزود: مانده تسهیلات از 9 هزار و 200 میلیارد به 10 هزار و 600 میلیارد رسیده است.

وی با بیان اینکه ریسک اعتباری از 9 به 8.8 درصد رسیده است، ادامه داد: در تاریخ استان همدان نخستین ریسک پایین‌تر از 9 درصد در سال گذشته رقم خورد.

موسوی با بیان اینکه از نظر مبلغ پرداختی، 6 هزار میلیارد سال 93 به 6 هزار و 200 میلیارد افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: بابت منابع و مصارف امتیاز منفی گرفتم و از 200 امتیاز مصارف و منابع به دلیل حرمت‌داری در استان 11 امتیاز دریافت کردم.

وی با بیان اینکه وصولی استان از 5 میلیارد در سال 93 به 5 میلیارد و  900 میلیون رسید، افزود: درصد وصولی را به 84.4 دهم درصد رساندیم.

موسوی با بیان اینکه 52 دهم درصد سهم از بازار را از دست دادیم، افزود: ضریب خوداتکایی مالی از 50 درصد به 49.3 دهم درصد رسید.

وی با بیان اینکه تعداد خودپردازهای 63 دستگاه به 76 دستگاه افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: تعداد پایانه‌های فروش از 2 هزار و 480 دستگاه به 4 هزار و 461 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج با 144 درصد تحقق برنامه انجام شد، افزود: بانک کشاورزی استان همدان در این زمینه پس از استان خوزستان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در بحث مکانیزاسیون 45 درصد و در صندوق توسعه ملی 107 درصد تحقق برنامه داشته‌ایم، افزود: با وجود کمبود منابع 240 میلیارد پرداختی سفر ریاست جمهوری محقق شد.

موسوی با بیان اینکه در پس دادن املاک تملیکی بانک کشاورزی استان همدان رتبه پنجم کشور را کسب کرد، افزود: بانک کشاورزی استان رتبه ششم را در ISMS کسب کرد.

مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه بانک کشاورزی استان رتبه چهارم کشور را در پالایش اطلاعات مشتریان دارد، بیان کرد: بانک کشاورزی استان همدان دارای 470 نفر کارکن است.

وی در بحث بیمه در کوتاه‌ترین زمان 48 درصد رشد بیمه در بخش زراعت داشتیم، افزود: 183 درصد تحقق برنامه ارزی در بانک کشاورزی استان انجام‌شده است.

موسوی با بیان اینکه در بخش بیمه آموزش‌هایی را برای مشتریان برگزار کردیم، افزود: 857 نفر دوره آموزشی برای بهره‌برداران کشاورزی برگزار کردیم.

وی افزود: قصد داشتم برای نخستین بار در کشور ساختمانی را به‌ عنوان بانک خانواده در استان همدان ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار