استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اینک پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما در استان 85 درصد است گفت: تلاش داریم این پوشش دهی دیجیتال تا پایان سال آینده به سراسر استان برسد.
کد خبر: ۳۲۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 05 November 2016
علی اوسط هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت جلگه چاه هاشم ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به برکت برجام و تعامل با جهان، بیش از 80 هیات تجاری و اقتصادی به استان سفر کردند.
وی با اشاره به مشکلات دیجیتالی منطقه گفت: با توجه به نیازهای مردم به فناوری روز، تلاش داریم مشکل اینترنت را هر چه سریعتر مرتفع کنیم.
وی به مردم منطقه پیشنهاد داد یک نسخه توسعه سازگار با آینده را با همفکری همه افراد تدوین کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه استمرار همگرایی و نهادیه کردن خرد جمعی است به طوری که افراد از اوضاع و احوال هم و جامعه مطلع می شوند.
هاشمی با بیان اینکه نماز جمعه تریبون آگاهی بخشی و روشنگری و بیان ضرورت ها، تهدیدات و نگرانی هاست افزود: امام جمعه باید صادقانه در تریبون با مردم مسائل را در میان بگذارند تا پیوند میان مردم و مسئولان مستحکم تر شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تریبون نماز جمعه کانون ارزش ها و معروف است، ائمه جمعه و نمازگزاران باید ارزش آن را بدانند.
همچنین استاندار سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه اهل تشیع جلگه چاه هاشم ایرانشهر نیز گفت: به روستاییان این بخش وام بدون بهره برای ایجاد صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی نظیر چای ترش، حنا، خرما و تشکیل تعاونی داده می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار