راهپیمایان همدانی با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر سازش‌کار» و «مرگ بر خواص بی‎بصیرت» انزجار خود را از اهداف شوم دشمنان اعلام کردند و عدم اعتماد به آمریکا را خواستار شدند.
کد خبر: ۳۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 03 November 2016
راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه در استان همدان بسیار پرشور برگزار شد و همدانی‌ها، شکوه حضور در انزجار از شیطان بزرگ را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم در همدان آغاز شد.

در این راهپیمایی که از امامزاده عبدالله (ع) همدان آغاز شده، راهپیمایان به سمت میدان امام (ره) حرکت کرده و با فریاد «مرگ بر آمریکا» استکبارستیزی خود را نشان دادند.

شهروندان انقلابی دیار همیشه در صحنه همدان، بار دیگر در این راهپیمایی دشمن‎شکن گام برداشته و با حضور در این مسیر گزینه‌های روی میز دشمن را به زیر کشاندند.

از ساعات اولیه صبح امروز طرح ترافیک در میدان مرکزی همدان اعمال شد تا شهر آماده شکوه‌آفرینی دیگری در ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

امروز اغلب دانش‌آموزان با چفیه‌ و سربندهایی منقش به نام اهل بیت(ع) آمده بودند، حاضران شعار «مرگ بر امریکا» را کوبنده‌‌تر از هر سال سر می‌دادند و ضمن استکبارستیزی، بدعهدی آنها را نیز به رخ می‌کشاندند.


امروز دانشجویان نیز با بصیرت انقلابی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید داشتند، در راهپیمایی 13 آبان حضور یافته و به آرمان‌های امام (ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

راهپیمایان همدانی با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر سازش‌کار» و «مرگ بر خواص بی‎بصیرت» انزجار خود را از اهداف شوم دشمنان اعلام کردند و عدم اعتماد به آمریکا را خواستار شدند.

یکی از معلمانی که به همراه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان حضور یافته بود، گفت: امروز نسل سوم و چهارم با آگاهی کامل در این راهپیمایی حضور می‌یابد، زیرا آمریکای بدعهد در برجام نشان داد که خیانت‌کار و مکار است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان عمق انزجار جوانان جمهوری اسلامی نسبت به آمریکاست و نشان خواهند داد که هیچگاه از دفاع آرمان‌های نظام کوتاه نخواهند امد.

یکی از دانشجویان همدانی نیز 13 آبان را یادآور خیانت‌های آمریکا به ملت بزرگ ایران دانست و اظهار کرد: 13 آبان همیشه ایام و تا ابد با شعار «مرگ بر آمریکا» عجین خواهد شد زیرا این شعار معنای واقعی انزجار از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکاست.

وی بیان کرد: ما دانشجویان با اتکا به منویات رهبری و آرمان‌های امام راحل، این انقلاب را پیش خواهیم برد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

*ملایر یکپارچه پای ارزش‌های نظام ایستاد

در شهرستان ملایر نیز دانش‌آموزان و دانشجویان این شهر از ساعت 9 صبح در خیابان‌‎ها حضور یافته و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سردادند.


در راهپیمایی 13 آبان ملایر دانش‎آموزان و دانشجویان به همراه قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در صحنه حضور یافتند تا یک بار دیگر کاخ ظلم و ستم مستکبران را به لرزه در آورند.

امروز ملایری‌ها حماسه دیگری از آرمان‌خواهی ملت ایران را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به نمایش درآوردند.

یکی از دانش‌آموزان ملایری که با پرچم «یا ثارالله» در راهپیمایی حضور یافته بود، گفت: امروز و در آستانه شهادت حضرت رقیه (س) آمدم تا به آمریکا بگویم ما دانش‌آموزان به تأسی از دختر سه ساله اباعبدالله(ع) پای ارزش‌های اسلامی خواهیم ماند.

این دانش‌آموز چهارم متوسطه بیان کرد: ما دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب از هیچ دشمنی هراسی نداریم و با اتکا به رهبرمان این انقلاب را پیش خواهیم برد.

مادری که به همراه دو فرزند خود در این راهپیمایی حضور یافته بود نیز گفت: راهپیمایی 13 آبان، فجر بهمن را رقم زد، بنابراین دانش‌آموزان نقش اصلی و اساسی را در این انقلاب دارند.

وی به حساسیت شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: در برهه‌ای از زمان قرار داریم که باید بیش از پیش دشمن را به نسل‌های امروزی معرفی کنیم زیرا امروز دشمنان ظاهر و باطن متفاوتی دارند که آگاهی و بصیرت بیشتری را از سوی همگان می‌طلبد.

*اسدآباد یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» سرداد

اسدآبادی‌های غیور نیز با شعار «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» عشق و ارادت خود به رهبر معظم انقلاب را نشان داده و صدای «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر از هر سال سر دادند.

امروز دانش‌آموزان و دانشجویان دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی خشم و انزجار خود از آمریکای بدعهد و جنایتکار را فریاد زده و ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

شعار «الله اکبر» با گام‌های استوار آنها، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و امام شهدا را بار دیگر زنده کرده و نشان داد که ما برای همیشه در مسیر آنها گام برمی‌داریم.

یکی از دانش‌آموزان اسدآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز بار دیگر پرچم آمریکا را با دستان خود خواهیم سوزاند تا بداند آرمان‌های دانش‌آموز امروز ایران اسلامی تفاوتی با دانش‌‌آموز گذشته ندارد.

سمانه جواهری گفت: امروز ما دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب آمریکای بدعهد را شناخته‌ایم و تحت هیچ شرایطی تعهدات دروغین آنها را نخواهیم پذیرفت.

وی بیان کرد: آمریکا در برجام نشان داد که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد و مذاکره و سازش در سیاست آنها جایی ندارد.

*13 آبان روز اعلام انزجار تویسرکان از مستکبران جهان

دانش‌آموزان شهرستان تویسرکان راهپیمایی خود را باشکوه‌تر از سال‌های قبل آغاز کردند و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

امروز اقشار مختلف این شهرستان نیز در راهپیمایی باشکوه این شهرستان حضور داشتند و یکپارچه با شعار «هیهات من الذله» استکبارستیزی را فریاد زدند.

یکی از دانشجویان تویسرکانی با حضور در راهپیمایی 13 آبان را نقطه ثقل انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر 13 آبان سال 57 دانشجویان و دانش‌آموزان خون خود را در انزجار از آمریکا تقدیم کردند، امروز نیز حضور در راهپیمایی پاسداشت خون شهداست.


وی بر لزوم حفظ و حراست از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در اعتقادات دینی، ملی و مذهبی ملت ایران دارد، ملت ایران این شعار را امسال کوبنده‌تر از هر سال فریاد خواهند زد.

مردم سایر شهرستان‌های استان نیز در این روز ضمن حماسه‌آفرینی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند و با مشت‌های گره کرده بار دیگر به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

همه آمده بودند تا آمریکا بداند شعار «مرگ بر آمریکا» تا همیشه تاریخ ماندنی استدزیرا ملت ایران هیچگاه خیانت‌های شیطان بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار