محمد روحی عیسی لو در بازدید و نشست های کارشناسی از ماشین سازی تبریز بر عملیاتی شدن تفاهم نامه فیمابین تاکید کرد.

وی گفت: توسعه فعالیت های اقتصاد دانش بنیان از اولویت های دانشگاههای آزاد اسلامی بوده و توانمندی های دانش بنیان واحدها در این زمینه کم نظیر است.
روحی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در زمینه تولید دریل های صنعتی با ماشین سازی همکاری کرده و در صورت توافق روی تولید انواع سی ان سی و تکمیل چرخه دانش آن همکاری می کند.

محمد روحی عیسی لو

وی تشریح کرد: دو سازمان توافق کردند کارگاههای تخصصی مشترک به منظور آشنایی و تربیت نیروی متخصص کار توسعه یابد.

وی افزود: ماشین سازی تبریز از توانمندی بالای صنعتی برخوردار بوده و به ۶۰ کشور جهان ماشین های مختلف را صادر کرده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل همچنین از راهیابی محصول دانش بنیان واحد اردبیل به مرحله نهایی جشنواره اختراعات بزرگ ایران خبر داد.

او اظهار کرد: از این جشنواره که با حضور بیش از دو هزار مخترع ، متخصص ، سرمایه گذار و با حمایت ارگان ها و سازمانهای علمی و فناورانه برگزار می شود محصول لیفتراک صنعتی واحد اردبیل به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

روحی افزود: این جشنواره با انتخاب ۳۰ طرح برتر برای تجاری سازی آنها به کار خود پایان خواهد داد.

وی بیان کرد: محصول لیفتراک دفتر اقتصاد دانش بنیان اردیبهشت امسال با حضور معاون استاندار، صنعتگران و نخبگان دانشگاهی به جامعه صنعتی معرفی شد.
روحی با بیان این که جشنواره اختراعات بزرگ ایران در سه روز و در ۹ گروه برگزار شد اظهار کرد: محصول دانش بنیان واحد اردبیل در گروه مگاترونیک و هوافضا مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و به مرحله نهایی راه یافت.

وی گفت: این جشنواره یک پروسه نو با هدف تولید و تجاری سازی اختراع است.