مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم:
مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم از آمادگی بالای این تیم برای کسب سومین سه امتیاز متوالی، در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، اصغر زرگر اظهار کرد: سومین بازی ما در دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فصل 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عصر روز سه‌شنبه یازدهم آبان ماه در شهر شیراز و در میهمانی تیم شهید وفایی این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما از دو بازی قبل نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و به همین دلیل تک تک اعضای تیم سرشار از روحیه هستند تا با انگیزه کسب سومین برد متوالی این فصل در مقابل تیم فوتبال شهید وفایی شیراز قرار بگیرند و ان‌شاءالله تیم به همین روند مثبت خود ادامه دهد.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم عنوان کرد: شرایط ما در مجموع بسیار خوب است، تیم تمرینات خوب و منظمی داشته، بازیکنان در سلامت و آمادگی کامل هستند، مصدوم و محروم هم نداریم و امیدوارم با کسب یک پیروزی دلچسب و سه امتیاز از شیراز به قم برگردیم.

وی با بیان اینکه تیم جوانان صبا عصر یکشنبه راهی شیراز شد، اضافه کرد: بازیکنان در نوبت صبح با نظر کادر فنی استراحت می‌کنند و بعداز ظهر یک ساعت تمرین خواهیم داشت تا روز سه‌شنبه یازدهم آبان از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تیم شهید وفایی این شهر دیدار کنیم.

زرگر با بیان اینکه تمام اعضای صبا مصمم به حفظ نوار پیروزی‌های این تیم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هستند، ابراز کرد: همه بازیکنان کاملا توجیه شده‌اند که نباید دچار غرور کاذب شوند تا همچنان روند رو به رشد صبا محکم و استوار باشد و با کسب سومین برد متوالی در شیراز، 9 امتیازی شویم و در صدر جدول رده‌بندی  گروه سوم مرحله مقدماتی یکه‌تازی کنیم.

وی تاکید کرد: شرایط اردوی تیم در شیراز بسیار خوب است، تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان صبای قم با روحیه بالا از دو پیروزی در هفته‌های اول و دوم مسابقات مقابل پدیده اصفهان و مس رفسنجان، پیروزی بر تیم شهید وفایی شیراز را غیر ممکن نمی‌دانند و مصمم و با انگیزه بالا برای کسب حداکثر امتیاز به شیراز رفته‌اند.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم اضافه کرد: جا دارد از تلاش‌های محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و از سعید گائینی مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبا و تمام دوستان فعال در این باشگاه و همچنین کریم بهرامی رئیس و تمام اعضای فعال هیأت فوتبال استان قم به خاطر حمایت از این تیم و فوتبال پایه صبا تقدیر کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار